A semmilyen műszaki képzettséggel nem rendelkező “garagiste”, Kevin Thomas néhány éve a Renault-szalonban látott egy kiállított F1-est, ami annyira tetszett neki, hogy elhatározta, ő is szeretne egyet. A férfi az eBay-en kezdett kutakodni, onnan szerezte az első darabokat, egy 1999-es BAR-001-es és egy 2001-es BAR-003-as kasztnit. 
“De nem csak az eBay-ről vásárolok, nagyon sok F1-es ereklyés oldal és kereskedő is akad az országban, és lassan kiépült a saját kapcsolatrendszerem is, már tudják, hogy milyen konkrét alkatrészeket keresek. Ha akad valami, szólnak, hetente jön egy-két e-mail, hogy akarok-e egy új padlólemezt vagy ilyesmi. Persze minden reggel végigbogarászom az eBay-t is. Az eladók nem mindig tudják, hogy mennyit ér egy-egy darab, egyesek csak egy régi vacak Honda-alkatrészt látnak a tárgyban” – magyarázta.
Thomas eredetileg egy teljesen eredeti BAR Hondát akart összerakni, de erről lemondott, és igyekszik a lehetőségekhez mérten haladni:
“Átgondoltam, hogy mire is juthatok, gyorsan világossá vált, hogy nagyon nehéz, vagy egyenesen lehetetlen lenne az összes eredeti alkatrészt megszerezni, szóval azt használom fel, amihez hozzá tudok jutni, mindegy, milyen F1-es autóból származik.” 
“Mostanra tulajdonképpen már gurul az autó, de vezetni nem lehet. A felfüggesztés valószínűleg az első kanyarban eltörne. Egy-két éven belül, ha sikerül az eredeti alkatrészeket megtalálnom, akár rendesen is mehet” – magyarázta a férfi, akinek egyik legfőbb célja pillanatnyilag egy működő motor felhajtása.


Ha pár évvel korábban kapcsol Kevin Thomas, egy az egyben is találhatott volna 2001-es BAR Hondát, 2009-ben ugyanis az utódcsapat, a Brawn GP pénzügyi és tárolási nehézségei miatt több korábbi darabot is eladott, egy BAR-003-as aztán például 30 ezer fontért került piacra.
F1-est vásárolni egyébként nem is annyira nehéz, mert évről évre felbukkan néhány működőképes vagy bemutatómodell az eBay-en vagy aukciós házak kínálatában, a kérdés csak az, milyen mély a vásárló zsebe.