F1: Hülkenberg nem bánja az átigazolást

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.04.25. 13.00

Nico Hülkenberg tavaly év végén elhagyta a Force Indiát, hogy a 2012-ben még versenyképesebb Saubernél folytassa idén. Azóta fordult a kocka, de a német nem bánja a váltást.

Tavaly a Sauber négy dobogós helyezést is begyűjtött, a svájci alakulat számára néhány futamon még a győzelem sem lett volna teljesen elképzelhetetlen.
Ezt Nico Hülkenberg akkor még az amúgy szintén viszonylag versenyképes Force Indiából figyelte, de 2013-ra át is igazolt a Sauberhez. Az új idényben azonban fordult a kocka, míg a régi csapata rendszeresen top10-es tempót hoz, és inkább csak a balszerencse miatt nincs még dobogós helyezése és több pontja, a Sauber inkább csak küszködik.
A korábbi csapattárs, Paul di Resta már tavaly azt mondta, hogy Hülkenberg hibát követett el az átszerződéssel, de a német erőt merít abból, hogy bár a pontok nem záporoznak egyelőre, azért Malajziában és Kínában is vezette a futamot néhány kör erejéig.
“Azért jó érzés futamot vezetni, azt mutatja, hogy valamit jól csinálunk. Mindenképp jó jel. Van az autóban potenciál. Top10-es autó, meggyőződésem, hogy rendszeres pontszerzővé fejleszthetjük. A dolgunk az, hogy ezt megvalósítsuk, semmiképp nem járunk még a fejlesztés végén” – mondta az Autosportnak.
Hülkenberg nem titkolja, hogy az esetleges győzelmek lehetősége vonzotta a Sauberhez, de elsősorban, reális célnak a pontszerzést tartja.
“Igen, győzni szeretnék, de nem úgy jöttem ide, hogy akkor ezután minden futamon nyerünk majd, az egyszerűen nem reális. Inkább azt mondanám, hogy idén a fő cél az autó fejlesztése, arra a szintre, ahol minden egyes hétvégén pontot szerzünk vele. Majd meglátjuk, hogy azután hova juthatunk.” 

Kommentek

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.