F1: Hülkenberg nem bánja az átigazolást

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.04.25. 13.00

Nico Hülkenberg tavaly év végén elhagyta a Force Indiát, hogy a 2012-ben még versenyképesebb Saubernél folytassa idén. Azóta fordult a kocka, de a német nem bánja a váltást.

Tavaly a Sauber négy dobogós helyezést is begyűjtött, a svájci alakulat számára néhány futamon még a győzelem sem lett volna teljesen elképzelhetetlen.
Ezt Nico Hülkenberg akkor még az amúgy szintén viszonylag versenyképes Force Indiából figyelte, de 2013-ra át is igazolt a Sauberhez. Az új idényben azonban fordult a kocka, míg a régi csapata rendszeresen top10-es tempót hoz, és inkább csak a balszerencse miatt nincs még dobogós helyezése és több pontja, a Sauber inkább csak küszködik.
A korábbi csapattárs, Paul di Resta már tavaly azt mondta, hogy Hülkenberg hibát követett el az átszerződéssel, de a német erőt merít abból, hogy bár a pontok nem záporoznak egyelőre, azért Malajziában és Kínában is vezette a futamot néhány kör erejéig.
“Azért jó érzés futamot vezetni, azt mutatja, hogy valamit jól csinálunk. Mindenképp jó jel. Van az autóban potenciál. Top10-es autó, meggyőződésem, hogy rendszeres pontszerzővé fejleszthetjük. A dolgunk az, hogy ezt megvalósítsuk, semmiképp nem járunk még a fejlesztés végén” – mondta az Autosportnak.
Hülkenberg nem titkolja, hogy az esetleges győzelmek lehetősége vonzotta a Sauberhez, de elsősorban, reális célnak a pontszerzést tartja.
“Igen, győzni szeretnék, de nem úgy jöttem ide, hogy akkor ezután minden futamon nyerünk majd, az egyszerűen nem reális. Inkább azt mondanám, hogy idén a fő cél az autó fejlesztése, arra a szintre, ahol minden egyes hétvégén pontot szerzünk vele. Majd meglátjuk, hogy azután hova juthatunk.” 

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.