F1: Hülkenberg nem bánja az átigazolást

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.04.25. 13.00

Nico Hülkenberg tavaly év végén elhagyta a Force Indiát, hogy a 2012-ben még versenyképesebb Saubernél folytassa idén. Azóta fordult a kocka, de a német nem bánja a váltást.

Tavaly a Sauber négy dobogós helyezést is begyűjtött, a svájci alakulat számára néhány futamon még a győzelem sem lett volna teljesen elképzelhetetlen.
Ezt Nico Hülkenberg akkor még az amúgy szintén viszonylag versenyképes Force Indiából figyelte, de 2013-ra át is igazolt a Sauberhez. Az új idényben azonban fordult a kocka, míg a régi csapata rendszeresen top10-es tempót hoz, és inkább csak a balszerencse miatt nincs még dobogós helyezése és több pontja, a Sauber inkább csak küszködik.
A korábbi csapattárs, Paul di Resta már tavaly azt mondta, hogy Hülkenberg hibát követett el az átszerződéssel, de a német erőt merít abból, hogy bár a pontok nem záporoznak egyelőre, azért Malajziában és Kínában is vezette a futamot néhány kör erejéig.
“Azért jó érzés futamot vezetni, azt mutatja, hogy valamit jól csinálunk. Mindenképp jó jel. Van az autóban potenciál. Top10-es autó, meggyőződésem, hogy rendszeres pontszerzővé fejleszthetjük. A dolgunk az, hogy ezt megvalósítsuk, semmiképp nem járunk még a fejlesztés végén” – mondta az Autosportnak.
Hülkenberg nem titkolja, hogy az esetleges győzelmek lehetősége vonzotta a Sauberhez, de elsősorban, reális célnak a pontszerzést tartja.
“Igen, győzni szeretnék, de nem úgy jöttem ide, hogy akkor ezután minden futamon nyerünk majd, az egyszerűen nem reális. Inkább azt mondanám, hogy idén a fő cél az autó fejlesztése, arra a szintre, ahol minden egyes hétvégén pontot szerzünk vele. Majd meglátjuk, hogy azután hova juthatunk.” 

Kommentek

Nagyképű, de van mire

A faceliften átesett Fiorino mosolyában van némi önteltség, ami nem csoda, hiszen van mire beképzeltnek lenni.

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.