Webber szívesen maradna az F1-ben

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.04.24. 11.30

Bár az utóbbi hetekben sok szó esett Mark Webber év végi F1-es visszavonulásáról, az ausztrál veterán hangsúlyozza, hogy egyelőre a maradás az elsődleges cél, a döntés pedig még arrébb lesz.

Mark Webber 36 évével eleve a Forma-1-es mezőny korelnöke, a malajziai csapatutasításos balhé miatt pedig további lendületet kaptak a Red Bulltól és az F1-ből való távozását illető találgatások.
Már korábban is felröppent, Szepang után pedig újra megjelent, hogy Webber 2014-től a Porsche WEC-programjában vállalhat szerepet, de a német sportkocsi-gyártó után ezt maga a pilóta is cáfolta. 
Miután hétfőn a Red Bull-tulajdonos Dietrich Mateschitzcel találkozott, a márkához kötődő Servus TV adásában is beszélt, elmondta, hogy egyelőre az F1-es folytatás a prioritás. 
“Még most is éhes vagyok a sikerre, továbbra is eredményeket szeretnék hozni. Szerintem van még bennem néhány év. Maradok, amíg fizikailag alkalmas vagyok, jól teljesítek, és élvezni is tudom a munkát… Igen, az utóbbi a legfontosabb, hogy élvezni tudjam.”
“Hogy mi lesz, még nem tudom. Sosem áprilisban döntöttem a következő évről, most sem tesztek így” – mondta Webber.
Webber szavai persze nem sokat érnek, hiszen az őt a Porschéhez kötő pletykák mellett egyre több szó esik arról is, hogy a legutóbb, Bahreinben is Sebastian vettel mögött végző Kimi Räikkönent nézte ki a Red Bull.
“Sosem tagadtuk, hogy érdekel minket” – mondta a Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko.
“De századszorra is elmondom: a Red Bull hagyományosan csak nyáron kezd foglalkozni a pilótafelállás kérdésével.”

Kommentek

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

F1: Jön a narancssárga McLaren, nézd élőben itt!

A McLaren-Honda péntek délben mutatja be vadonatúj autóját, az MCL32-est, élő közvetítés a leleplezésről.

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

Ezért nincsenek szponzorok az F1-ben?

A Force India tulajdonos-főnöke szerint a Forma-1 nemrég megbuktatott ura, Bernie Ecclestone hozzáállása és nyilatkozatai miatt fogyatkoztak meg a szponzorok.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.