Webber szívesen maradna az F1-ben

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.04.24. 11.30

Bár az utóbbi hetekben sok szó esett Mark Webber év végi F1-es visszavonulásáról, az ausztrál veterán hangsúlyozza, hogy egyelőre a maradás az elsődleges cél, a döntés pedig még arrébb lesz.

Mark Webber 36 évével eleve a Forma-1-es mezőny korelnöke, a malajziai csapatutasításos balhé miatt pedig további lendületet kaptak a Red Bulltól és az F1-ből való távozását illető találgatások.
Már korábban is felröppent, Szepang után pedig újra megjelent, hogy Webber 2014-től a Porsche WEC-programjában vállalhat szerepet, de a német sportkocsi-gyártó után ezt maga a pilóta is cáfolta. 
Miután hétfőn a Red Bull-tulajdonos Dietrich Mateschitzcel találkozott, a márkához kötődő Servus TV adásában is beszélt, elmondta, hogy egyelőre az F1-es folytatás a prioritás. 
“Még most is éhes vagyok a sikerre, továbbra is eredményeket szeretnék hozni. Szerintem van még bennem néhány év. Maradok, amíg fizikailag alkalmas vagyok, jól teljesítek, és élvezni is tudom a munkát… Igen, az utóbbi a legfontosabb, hogy élvezni tudjam.”
“Hogy mi lesz, még nem tudom. Sosem áprilisban döntöttem a következő évről, most sem tesztek így” – mondta Webber.
Webber szavai persze nem sokat érnek, hiszen az őt a Porschéhez kötő pletykák mellett egyre több szó esik arról is, hogy a legutóbb, Bahreinben is Sebastian vettel mögött végző Kimi Räikkönent nézte ki a Red Bull.
“Sosem tagadtuk, hogy érdekel minket” – mondta a Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko.
“De századszorra is elmondom: a Red Bull hagyományosan csak nyáron kezd foglalkozni a pilótafelállás kérdésével.”

Kommentek

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.