F1: Vettel nem tudja, ki az ellenfél

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.04.24. 16.00

Sebastian Vettel két győzelmével lépéselőnyre tett szert a világbajnokságban, de nem hiszi, hogy nem lesz kihívója, azt viszont nem tudja, ki is lesz a fő ellenfél.

A Bahreini Nagydíjon Sebastian Vettel lett az első idei kétszeres futamgyőztes. A háromszoros bajnok címvédő jelenleg 77 ponttal áll az élen, mögötte egy győzelemmel és két 2. hellyel, 67 ponttal Kimi Räikkönen, míg Lewis Hamilton (50 pont) és a sanghaji győztes Fernando Alonso (47 pont) már jobban le van maradva. 
Vettel a pontelőny és a két győzelem ellenére nem bízza el magát, igaz, azt ő sem tudja, ki is lesz a fő kihívója.
“Nem tudom, nagyon-nagyon hosszú a bajnokság. Azt hiszem az első négy verseny alapján a Lotus nagyon gyors és jól bánik a gumikkal a futamon. A Ferrari is gyors, az autók nem sokat változtak tavalyhoz képest. Szóval a puszta teljesítmény tekintetében nagyon szoros” – mondta, kifejtve, hogy a Pirellik kezelése a kulcs.
“Vasárnaponként minden változhat attól függően, ki hogy kezeli a gumikat. Néha jól megy, máskor nem. Szerintem a Ferrari autója általában véve egy jó csomag, mindig gyorsak, versenyképesek a futamokon. Egy körön a Mercedes is kétségtelenül nagyon gyors, de talán kicsit rosszul bánik a gumikkal. A McLaren formája meglepett, de szerintem valamikor ők is felzárkóznak, talán már Barcelonában.”
“Most ez a helyzet, de nem érdemes fő riválist kiválasztani, szerintem önmagunkkal kell foglalkoznunk, hozni kell a pontokat, a többiről nehéz jósolgatni.”

Kommentek

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.