F1: Button már nem haragszik Perezre

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.04.23. 13.00

A Bahreini Nagydíj után bosszús Jenson Button már túllépett a szahíri történteken, nem orrol Sergio Perezre, tisztázták a dolgokat.

Sergio Perez a Bahreini Nagydíjon igyekezett megcáfolni a korábbi kritikákat, miszerint túl előzékeny a pályán. Szahírban fáradhatatlan agresszivitással támadott mindenkit, legfőképpen a saját csapattársát, Jenson Buttont, akivel néhányszor össze is ért.
Button a leintés után idegesen nyilatkozott, azt mondta, hogy a mexikói “veszélyes” volt, olyan dolgokat csinált, amiből a gokartozás után általában kinőnek a versenyzők.
Azóta rendeződtek a dolgok, hétfő éjszaka Button már ezt twittelte: “Tegnap megvolt a komoly beszélgetésünk Checóval, tisztáztunk mindent. A csapat megy tovább, küzdünk. Jöhet Barcelona!”
A 2009-es bajnok később bővebben is kifejtette:
“Leültünk, megbeszéltük a történteket, remélhetőleg tanult a versenyből. Egészen másképp is végződhetett volna mindkettőnk számára. De igazán nagyszerű, hogy nálunk nincsenek csapatutasítások.” 
“Szerintem tanulni fog ebből. Jó, hogy olyan csapatnál vagyunk, ahol szabadon lehet beszélni, ahol a pilótáknak is megmondják szemtől szembe, hogy mit gondolnak. Ez megtörtént, ez a lényeg.”

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.