Ferrari: Nem katasztrófa a 30 pontos hátrány

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.04.22. 13.30

A Ferrari csapatfőnöke szerint a rosszul sikerült Bahreini Nagydíj után sem szabad elkeseredniük, Fernando Alonso lemaradása még egyáltalán nem katasztrofális.

Míg vasárnap Szahírban Sebastian Vettel megszerezte idei második futamgyőzelmét, a Ferrarira megint rájárt a rúd. Felipe Massa pontot sem szerzett, míg Fernando Alonso a DRS meghibásodása miatt csak a 8. lett, négy pontocskát mentett.
Alonso Kínában ugyan győzni tudott, de Malajziában, amikor Vettel nyert, a spanyol nullázott. Az olasz csapat messze nem olyan eredményes, mint lehetne. 
“Kevesebb pontunk van, mint amennyink az autó teljesítménye alapján lehetne. De nem esünk szét, a bajnokság hosszú, nincs értelme keseregni. Bármikor dobogósok lehettünk volna, és négy futamból akár két győzelmünk is lehetne már. De most ez van, előre kell tekintenünk! Meggyőződésem, hogy nekünk is jól alakulnak majd a dolgaink és a többieknek is lesz majd pechje” – mondta a csapatfőnöke, Stefano Domanicali.
Alonso mostanra 30 ponttal van lemaradva a címvédő Vettel mögött, de Domenicali szerint ez nem behozhatatlan, a tavalyi év is bizonyította, hogy bármi lehetséges.
“Igen, 30 pont a hátrány, de ha legközelebb ő nullázik, mi pedig győzünk, máris csak öt pontról van szó. Még csak négy versenyen vagyunk túl, bőven van időnk. Ne feledjük, tavaly nyáron mi álltunk 50 ponttal Vettel előtt!”

Kommentek

Női szupergonosz a Nissan elektromos nagykövete

Az Öngyilkos osztag című képregény-feldolgozás egyik főgonoszát játszó Margot Robbie ausztrál színésznőt választotta a Nissan elektromos mobilitási nagykövetéül.

Élőben barátságosabb a törtszemű Skoda Octavia

Menetrend szerint érkezett a harmadik generációs Skoda Octavia időközi ráncfelvarrása, ami leginkább két, alig pár centi hosszú lemezdarab miatt igazán érdekes a szokásos új színek, digitális funkciók, vezetéssegédek mellett.

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.