F1: Vettel az utolsó körben is nyomta

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.04.21. 04.04

Ugyanaz a három pilóta állt tavaly a bahreini dobogón, mint az idén, a sorrend sem változott. Az első három nyilatkozatai.

Sebastian Vettel (1.): “Fantasztikus futam volt, nagy köszönettel tartozom a csapatnak! Hibátlan volt a munkánk. Fontos volt, hogy a rajt után előre kerüljek, vigyáztam a gumikra is, a tempó lenyűgöző volt. Végig hajthattam az autót, nagyon elégedett vagyok. Szoros volt az első kanyar Fernandóval, kívül voltam, de sikerült visszaelőznöm. Ez fontos volt nagyon. Nicót nehezebb volt elkapni, nem volt olyan könnyű, mint gondoltam. Összességében azért sima verseny volt, nem is számítottunk erre, uraltuk az egészet. Még az utolsó kört is meg tudtam hajtani. Köszönet jár a Renault-nak is, lám, most is három francia motoros autó került a dobogóra.”

Kimi Räikkönen (2.): “A tegnapi helyzet nem volt ideális, de ma nem volt rossz. Már pénteken gondolkoztunk a két kiálláson, jól sikerült. Sok helyezést nyertünk, bár az első két köröm nem volt erős, utána viszont jó volt az autó.”

Romain Grosjean (3.): “Az első három futamon nem volt az igazi, de most végre ott vagyunk, ahol lennünk kell. Nem volt könnyű megtalálni, mi hiányzott. Ma kicsit más stratégiával mentünk, mint a többiek, sok csata is volt, ennek örülök. Remélem, sikerül állandósítanunk a dobogós formát.”

Kommentek

Sportautó-márkát vehet a Suzuki

Pénzügyi gondjai vannak a maláj Protonnak, a cégcsoporthoz tartozó Lotus értékesítése enyhíthet a problémákon. Többek között a Suzuki is képbe került a lehetőségek feltérképezése során.

Nem bújnak el többé a traffizó rendőrök

Az intézkedési kultúraváltás részeként – válaszolták kérdésünkre.

Amikor a Lada beállt a benzinkútra, megfagyott a levegő

Na, ilyet még nem láttál, de mi sem. Nem mondom, hogy nem zokogtunk tele egy zsepit, annyira röhögtünk.

Csak nekünk új: Ford Edge

Amerikában majdnem egy évtizede ismert a Ford Edge. Nemrég megkapta Európa is a márka legnagyobb szabadidőautóját

Így kell helyesen ejteni az autómárkák nevét

Van egy-kettő, amin meglepődtünk, de a többségüket a magyarok helyesen ejtik.

Ezt vezeti az utak királya

Különleges megjelenésű nyergesvontatóval rukkolt elő a Renault, mellyel az országutak királyait szeretné megcélozni.

Eszményi veretés tökéletes utakon egy Porsche 911 GT3 RS-sel

A San Bernardino-hágó egyike a csodás Alpokon átkelő aszfaltkígyóknak, egészen 2066 méterig kúszik fel, Chur és Belinzola dél-kelet svájci városokat összekötve.

F1: Räikkönen nem siet a visszavonulással

Kimi Räikkönen 2017-ben még biztosan a Ferrarinál versenyez, és egyelőre nem érzi úgy, hogy biztosan az lesz az utolsó éve. A jövő nyitott.

Jön a még durvább Nissan GT-R

Tovább csiszolta taktikai csapásmérő fegyverét a Nissan. A GT-R Track Edition közvetlenül a GT-R Nismo alatt helyezkedik el.

F1: Egy csatlakozó vágta tönkre Grosjean hétvégéjét

A Haas-csapat megtalálta Romain Grosjean siralmas szingapúri hétvégéjének okozóját, a hibás csatlakozót a Maláj Nagydíjra kijavítják.

Ilyet is csak a japánok tudnak kitalálni

Kinek jutna eszébe mikrobuszokkal versenyezni vagy driftelni? Nekik igen!

F1: A Renault hiába szeretné Sainzot

A Toro Rosso főnöke szerint semmi realitása annak, hogy Carlos Sainz 2017-ben a Renault-nál versenyezzen.