F1: Rosberg beindulna végre

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.04.20. 14.25

Szinte a semmiből szerezte meg a bahreini pole-t Nico Rosberg, de nem tudja, hogy a győzelemhez elég gyors-e a Mercedes. Az időmérő első három helyezettjének nyilatkozatai.

Nico Rosberg (1.): “Egy kicsit tényleg meglepő ez a pole. Tegnap még nem volt egyértelmű, hogy kié a leggyorsabb autó, főleg egy körön, mi is szenvedtünk egy kicsit. Ma reggel már elégedettebb voltam, egész jól sikerült beállítanunk az autót, fantasztikus eredményt értünk el. Nehéz verseny előtt állunk a hátsó gumik kopása miatt. Most szeretném végre beindítani az idényt, eddig nem volt az igazi számomra. Sőt, ez volt az első igazi időmérőm, biztosan nagy harc lesz az elején. Nehéz megítélni, hogy a versenytempónk elég lesz-e a győzelemhez, de meg fogom próbálni!”

Rosberg később jelezte, hogy vasárnap nem vár csodát. “Jó esély van arra, hogy holnap nem leszünk annyira gyorsak, mint ma voltunk. Sokkal nehezebb dolgunk lesz, de nem adjuk fel előre.”

Sebastian Vettel (2.): “Nem vagyok csalódott, Nico nagyon erős kört rakott össze. Először csak azt láttam, hogy második vagyok, azt nem, hogy mennyi hiányzott. Pedig rendben volt a kör. Amikor megmondták, mennyi a hátrányom, világossá vált, hogy Nicót ma nem lehetett megverni. Ami jó, hogy sikerült gumit spórolnunk, és mivel ismét a gumikról fog szólni a verseny, jó eredmény az első sor.”

Fernando Alonso (3.):
“Nincs tévénk az autóban, nem tudtam, hogy a többiek milyen kört futottak. Szerettem volna befejezni a második kört is, de a végén láttam, hogy az előzőhöz képest egy tizeddel lassabb vagyok, így inkább kijöttem és spóroltunk. Lehet, hogy még szükség lesz azokra a gumikra. A harmadik hely egyáltalán nem rossz a holnapi versenyre, harcban lehetünk a dobogós helyezésért.”

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.