F1: Kifacsarták a Force Indiát, mint egy citromot

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.04.20. 15.00

Paul di Resta úgy véli, mindent kihozott a Force Indiából, ami benne volt. A csapattal való kommunikációját rádióhiba hátráltatta.

Paul di Resta a hetedik legjobb időt érte el a Force Indiával a bahreini időmérőn, de Mark Webber és Lewis Hamilton büntetése miatt két hellyel jobb, az ötödik pozícióból rajtolhat. “Kifacsartuk az autót, mint egy citromot” – jelezte a skót, hogy ennyi volt a maximum. “Nagyszerű helyen állunk, és különösen azért vagyunk elégedettek, mert az első három versenyen nem tűntűnk igazán erősnek.”

Di Resta azért lehet különösen elégedett, mert remek Q2-es idejével megspórolt egy szett gumit. “Kevesen választottak hasonló stratégiát, mint mi. Kihoztuk az autóból, ami benne volt, a rajthellyel elégedettek vagyunk, de az is tény, hogy viszonylag nehéz volt vezetni a kocsit.”

Di Resta helyzetét hibás rádió is hátráltatta. “Néha nem volt kapcsolat a boksszal, pedig ez nagyon fontos a büntetések elkerülése miatt” – célzott a skót arra, hogy feltartások miatt a felügyelők simán kiszabnak egy vaskos rajtbüntetést. “Azért a dolgok jó oldalát nézzük, simán bejutottunk a Q3-ba és a versenytempónk is erősnek tűnt tegnap. Könnyedén értékes pontokat szerezhetünk holnap.”

A nyolcadikról hatodik helyre előrelépő Adrian Sutil sem volt teljesen elégedett a Force Indiával, főleg a féktávokon voltak problémái. “A Q3-ra szerencsére javult a helyzet, így közelebb kerültem Paulhoz” – nyilatkozta Sutil. “Szerintem nyugodtan kijelenthetjük, hogy jó eredményt értünk el, többé-kevésbé számoltunk is vele. Egy esetleges dobogós helyezésre mindig készen kell állnunk, meglátjuk, hogy erre lesz-e esélyünk holnap.”

Kommentek

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.