F1: Nincs lejtőn a Red Bull

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.04.16. 08.30

A Red Bull csapatfőnöke szerint a nem túl erős kínai hétvége nem jelenti azt, hogy teljesen irányt tévesztettek. A sanghaji pálya és a gumik összjátéka miatt nem voltak túl jók.

A Red Bull ugyan kettős győzelmet aratott a Maláj Nagydíjon, de Sanghajban egy pillanatig sem tűntek favoritnak. 
A Mark Webbert sújtó pechsorozattól eltekintve sem voltak versenyképesek, Sebastian Vettellel feláldozták az időmérőt a futam kedvéért, a német a 9. helyről rajtolt. A címvédő végül az okos stratégiának köszönhetően csak egy hajszállal maradt le a dobogóról, de győzni biztosan nem tudott volna a Kínai Nagydíjon.
A csapatfőnök, Chritstian Horner azt mondja, hogy Sanghaj semmiképp sem az első lépés a lejtőn, egyszerűen csak továbbra sem tudják kihasználni az autó képességeit a gumik miatt.
“Az elmúlt években ez a pálya sosem volt egy erős helyszínünk. Sanghajban hangsúlyos az első gumik kopása, szóval az első tengelyen nehéz. Meglátjuk, Bahreinben hogyan alakulnak a dolgok!” – mondta az Autosportnak
“Láthatjuk, hogy a kvalifikáció helyett a gumikezelés került előtérbe. Az autónk nagyon is jól teljesít! Nagyon gyors autó, de egy gyors autó jobban gyűri a gumikat, a gumik pedig nem bírják.”
“Szóval ehhez kell igazítanunk a hozzáállásunkat és a beállításainkat, az autó működtetését, hog a legtöbbet hozhassuk ki a gumikból. Persze mindenki ugyanebben a cipőben jár, egyszerűen csak másképp kell csinálni a dolgokat.”

Kommentek

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.