Button: Ennek most örülnünk kell!

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.04.13. 10.45

Jenson Button már annak is örül, hogy bejutott a McLarennel a Q3-ba, a nyolcadik hely igazi bónusz. Sergio Perez küszködött.

Jenson Button Kínában megmutatta, hogy az eddigi gyengélkedés ellenére van potenciál a McLarenben, lazán elkormányozta az autót a Q3-ig. Ott aztán a nyolcadik helyet szerezte meg, de csak azért, mert Sebastian Vettel és Nico Hülkenberg nem futottak mért kört.

“Az volt a célunk, hogy miénk legyen a legjobb közepes gumis rajtpozíció a rajtrácson, még akkor is, ha ez a tizedik helyet jelenti” – mondta Button. “Megcsináltuk, ez a maximum, amit ma megtehettünk. Nagyon elégedettnek kell lennünk az időmérős teljesítményünkkel: ahhoz még nem vagyunk elég gyorsak, hogy az élmezőnnyel versenyezzünk, de a Q2-es hetedik hely reményt keltő. Az meg hihetetlen, hogy mindkét Red Bullt sikerült megelőznöm egy kétperces körrel!”

“Elöl mindenki szemcsés lágy gumikkal rajtol, és az is valószínű a szabadedzések alapján, hogy a lágyakon az üzemanyag is gyorsabban fog fogyni. Nagyon izgalmas verseny előtt állunk, az első tíz kör is eseménydús lesz. Remélhetőleg lesz egy kis üres tér előttem, meglátjuk, mi sülhet ki ebből.”

Sergio Pereznek nem sikerült a bravúr, a mexikóinak a Q2 volt a végállomás, a 12. helyről indulhat. “Nehéz ez a hétvége” – bökte ki Perez. “Be kellett volna jutnom a Q3-ba, de nem tudtam annyit javulni a Q2-ben, mint a többiek. A felvezető köröm nem volt ideális, és innentől szenvedés volt összerakni egy igazán jó kört.”

“A holnapi versenyen a gumik mindenki életét megnehezítik majd, megjósolhatatlan, mi lesz a vége. Kemény futam lesz, sok múlik majd a stratégián, de szerintem szerezhetünk néhány értékes pontot.”

Kommentek

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.