F1: A Ferrari aggódik az időmérő miatt

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2013.04.12. 14.30

Összességében nem zárt rossz első napot a Ferrari Kínában, de nem tudja a csapat, hogy mire számíthat szombaton.

Felipe Massa a délelőtti hetedik hely után megnyerte ugyan a délutáni második edzést, mégsem tudja a Ferrari, hogy mire számíthat a szombati időmérőn. “Nem tudjuk pontosan, hogy mennyire jó az egykörös tempónk” – jelentette ki Pat Fry technikai igazgató. “Még rengeteg munka áll előttünk. Az utolsó két versenyen ígéretes volt a versenytempónk, Kínába hoztunk néhány fejlesztést is, szóval próbáljuk csökkenteni a hátrányunkat. Meglátjuk, mit hoz a holnap.”

Massának az első perctől kezdve nagyon tetszett a Ferrari. “De az is igaz, hogy kezdetben nem voltam elégedett a közepes keverék teljesítményével” – nyilatkozta a brazil. “Amint feltettük a lágyakat, sokat javult az autó, ennek köszönhető, hogy én futottam ma a legjobb időt. Érdekes nap volt, olyan, mintha két különböző autót vezetnék.”

“A versenytempónk jónak tűnik, mindkét keveréken kezelhető az autó, és a gumikopás sem volt vészes. A lágy ugyanakkor gyorsabban használódik el, mint a közepes keverék, ez fontos szerepet játszik majd a stratégia kidolgozása során.”

Fernando Alonso a délelőtti edzésen ötödik, délután harmadik volt, pozitív érzései vannak a napról. “Jól dolgoztunk és vezetni is jó volt az autót, a sanghaji pályán akadnak különösen élvezetes szakaszok” – mondta Alonso. “A második edzésre sokat javultak a körülmények, mert a betétfutamok szereplői letakarították az aszfaltot.”

“A versenyen kulcsszerepet játszanak majd a gumik, mert hosszú etapokon gyorsan kopnak. Gondoskodnunk kell róla, hogy a helyes stratégiát válasszuk a vasárnapi versenyre, és azt is el kell döntenünk, hogy a ma kipróbált új alkatrészek közül melyek kerüljenek fel az autóra holnap.”

Kommentek

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

F1: Jön a narancssárga McLaren, nézd élőben itt!

A McLaren-Honda péntek délben mutatja be vadonatúj autóját, az MCL32-est, élő közvetítés a leleplezésről.

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

Ezért nincsenek szponzorok az F1-ben?

A Force India tulajdonos-főnöke szerint a Forma-1 nemrég megbuktatott ura, Bernie Ecclestone hozzáállása és nyilatkozatai miatt fogyatkoztak meg a szponzorok.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.