F1: Räikkönen sem tudja, hogyan tovább

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.04.11. 12.30

Kimi Räikkönen pillanatnyilag nem is gondol arra, mit csinál majd 2014-ben. Sem a Lotus, sem más csapat iránt nem akarja elkötelezni magát, egyelőre ez is csak “valószínű”, hogy az F1-ben marad.

Kimi Räikkönen 2012 elején két év kihagyás után tért vissza a Forma-1-be a Lotusszal, ahol eddig sikeresen versenyzett és jól is érzi magát. Ezzel együtt tavaly is sokáig lebegtette, hogy marad-e Enstone-ban 2013-ra, és most sem hajlandó biztosat mondani a jövő évről.
Ha hozza az eredményeket, akkor valószínűleg a különc hobbijai ellenére is újabb szerződésre számíthat a Lotusnál, bár a Red Bullnál Szepangban kialakult helyzet miatt Mark Webber potenciális utódja is lehetne 2014-ben.
A 2007-es világbajnok Sanghajban semmi konkrétumot nem mondott:
“Az F1-ben mindig vannak pletykák, így megy ez. Még nincs szerződésem a jövő évre, és terveim sincsenek. Önök (a média) gyártják a pletykákat, majd meglátjuk, mi lesz. Még csak két verseny volt idén, előbb igyekszem most jól teljesíteni, és majd utána meglátjuk!”
Räikkönen még azt sem akarta megerősíteni, hogy biztosan az F1-ben képzeli el a folytatást: “Nincs szerződésem (2014-re), tehát tervem sincs, de valószínűleg itt leszek, igen. Persze sose lehet tudni. Az F1 furcsa világ, és egyelőre nincs szerződésem.”
A finn korábban maga is elmondta néhányszor, hogy a Lotusnál jól érzi magát, de ezúttal kimondottan diplomatikusan beszélt, nem volt hajlandó Enstone-t a korábbi csapatai (Sauber, McLaren, Ferrari) elé helyezni ebben a tekintetben. 
“Ahogy mindig is mondtam, minden csapatom más volt, de mindenütt egész jó volt. Mindegyik csapat másképp működik, de én mindenütt ugyanarra az eredményre hajtok. Nem mondanám, hogy itt annyival jobb, ugyanis máshol sem volt semmi gondom. Egyszerűen más.”

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.