F1: Räikkönen sem tudja, hogyan tovább

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.04.11. 12.30

Kimi Räikkönen pillanatnyilag nem is gondol arra, mit csinál majd 2014-ben. Sem a Lotus, sem más csapat iránt nem akarja elkötelezni magát, egyelőre ez is csak “valószínű”, hogy az F1-ben marad.

Kimi Räikkönen 2012 elején két év kihagyás után tért vissza a Forma-1-be a Lotusszal, ahol eddig sikeresen versenyzett és jól is érzi magát. Ezzel együtt tavaly is sokáig lebegtette, hogy marad-e Enstone-ban 2013-ra, és most sem hajlandó biztosat mondani a jövő évről.
Ha hozza az eredményeket, akkor valószínűleg a különc hobbijai ellenére is újabb szerződésre számíthat a Lotusnál, bár a Red Bullnál Szepangban kialakult helyzet miatt Mark Webber potenciális utódja is lehetne 2014-ben.
A 2007-es világbajnok Sanghajban semmi konkrétumot nem mondott:
“Az F1-ben mindig vannak pletykák, így megy ez. Még nincs szerződésem a jövő évre, és terveim sincsenek. Önök (a média) gyártják a pletykákat, majd meglátjuk, mi lesz. Még csak két verseny volt idén, előbb igyekszem most jól teljesíteni, és majd utána meglátjuk!”
Räikkönen még azt sem akarta megerősíteni, hogy biztosan az F1-ben képzeli el a folytatást: “Nincs szerződésem (2014-re), tehát tervem sincs, de valószínűleg itt leszek, igen. Persze sose lehet tudni. Az F1 furcsa világ, és egyelőre nincs szerződésem.”
A finn korábban maga is elmondta néhányszor, hogy a Lotusnál jól érzi magát, de ezúttal kimondottan diplomatikusan beszélt, nem volt hajlandó Enstone-t a korábbi csapatai (Sauber, McLaren, Ferrari) elé helyezni ebben a tekintetben. 
“Ahogy mindig is mondtam, minden csapatom más volt, de mindenütt egész jó volt. Mindegyik csapat másképp működik, de én mindenütt ugyanarra az eredményre hajtok. Nem mondanám, hogy itt annyival jobb, ugyanis máshol sem volt semmi gondom. Egyszerűen más.”

Kommentek

F1: A Mercedes segíti ki a Hondát?

Brit sajtóértesülés szerint a Mercedes beszáll a Honda motorfejlesztésébe. A Red Bull nem örül a rivális felzárkóztatásának.

F1: Kínszenvedés lesz megegyezni az új motorokról

A Forma-1 új motorformulára vált 2021-től, sokan előre látják, hogy nem lesz könnyű megegyezni erről.

F1: Komoly veszélyben volt Wehrlein pályafutása

A Sauber versenyzője, Pascal Wehrlein szerint a Bajnokok Tornáján szerzett hátsérülésére a karrierje is rámehetett volna, ha nem adott volna magának elég időt a felépülésre.

F1: Egyenlítésre készül a Mercedes

A hétvégi Orosz Nagydíjon a Mercedes szeretné 2-2-re felhozni az idei győzelmi arányt, Toto Wolff szerint az egész csapatnak fáj, amikor kikapnak a Ferraritól.

Használt autó: nagypályás használt BMW egy új Octavia árában

2017. februárjában, az utód értékesítésének indulásával kifutott az F10-es BMW 5-ös. Öt-hatmillióval be lehet szállni, egy kompakt autó árából. Megéri kockáztatni a használt luxusautóval?

Egyszerűsítenék az újtdíjfizetést

Három multinacionális vállalat közös céget alapított a Európai Elektronikus Útdíjszedési Szolgáltatás (ETTS) hatékonyságának javítása érdekében. A Toll4Europe vállalkozás már minden szükséges hatóságtól zöld utat kapott.

Önjáró autók üzembe helyezését tervezik

Bő két év múlva már vezető nélküli autók közlekedhetnek a London és Oxford közti 100 kilométeres úton, ha valóra válnak egy frissen létrehozott brit konzorcium tervei.

Porsche: három visszahívás egy héten belül!

A német sportautógyár típusait különböző problémák sújtják, de mások sem immúnisak a péntekinadrág-szindrómára.

Figyelem, újra bírságolnak az óbudai kamerák

A III. kerület a polgármesteri iroda honlapján tette közzé, hogy mostantól megint küldik a csekkeket a szabálytalankodóknak, mert továbbra sem bizonyított, hogy jogtalanul bírságolnának kameráik felvételei alapján.

Barbár Mad Max-autó a Mitsubishitől

A Top Gear felkérésére félelmetes sivatagi versenyautót épített a Mitsubishi, majd elkészítették annak civil, megvásárolható kiadását is.

Visszatért a lépcsőshátú Swift!

Bemutatkozott és három hét múlva már meg is vásárolható a Suzuki Swift szedán – igaz, nem Suzuki, nem Swift, és nem is kapható Európában.

F1: Alonso rátette a kezét az Indy-trófeára

Hétfőn az Andretti Motorsport főhadiszállásán járt Fernando Alonso.

A lakótelep közepén sikerült elakadni egy szabadidő-autóval

Újabb eset bizonyítja, hogy a szabadidő-autó nem terepjáró, főleg utcai abroncsokkal nem.

F1: Buttonnak elég lesz 10 kör!

A McLarennél nagyon bíznak a Monacóban Fernando Alonso helyére beugró Jenson Buttonban, úgy gondolják, a pályás tesztelésnek nem lett volna haszna számára.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

Magyarországon épít szupertöltőt a Tesla

Nagyszabású töltőinfrastruktúra-fejlesztést jelentett be a Tesla. Az akciónak van hazai vonatkozása is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.