F1: Keményen barkácsolják a McLarent

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.04.10. 11.30

A McLaren a szokásos kisebb fejlesztések mellett az autó komolyabb átformálásán is dolgozik majd a Kínai Nagydíjon, bíznak benne, hogy még időben versenyképessé tehető a járgány ahhoz, hogy a bajnoki címért küzdhessenek.

A McLaren ügyvezető igazgatója, Jonathan Neale a csapat szokásos, futamokat megelőző telekonferenciáján arról beszélt, hogy az Ausztráliához képest biztató malajziai előrelépést szeretnék továbbvinni Kínában is, komolyan készülnek a sanghaji hétvégére.
“Ausztrália és Malajzia között sikerült javítanunk az autón, Szepangban már kevésbé voltunk lemaradva. Annak a hétvégének a tanulságai alapján több fejlesztést is viszünk Kínába. Némelyik a rutin frissítési csomaghoz tartozik, de lesznek olyanok is, amelyek konkrétan a helyzetre született reakciók. Azt hiszem, bőven lesz munkánk pénteken, hogy kiderítsük, működnek-e az újítások. Jensonnak és Sergiónak nagyon-nagyon dolgos napja lesz.”
Neale újra hangoztatta a csapat többször is elmondott álláspontját, miszerint az MP4-28-as alapvetően nagyon is versenyképes autó, csak meg kell találniuk a kulcsot a teljesítmény kiaknázáshoz, ami jó esetben a bajnoki küzdelemben való részvételt is jelentheti.
“Azt hiszem, már tudjuk, mik a problémák, de ahhoz, hogy biztosak lehessünk, még ki kell próbálnunk a kínai frissítéseket. Kulcsfontosságú lesz a pénteki nap. Nyilván nincs varázsszer, több dolog együttesen javítja majd az autót. De hisszük, hogy alapjaiban egy nagyon jó csomagunk van, azonban világos, hogy nem ilyen teljesítményre számítottunk.” 
“Hosszú az idény, mi pedig minden lépésünkkel azt célozzuk, hogy ha kellően gyorsan felvesszük a fonalat, akkor futamokat nyerjünk – miért is ne? – és a bajnoki címért küzdhessünk.” 

Kommentek

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

F1: Szocsiban annyi a kanyarlevágós trükknek

Az FIA fekvőrendőröket szereltetett fel a szocsi pálya 2. kanyarjának bukóterébe, mostantól nem lehet ügyeskedni.

Rekordévet zárt a Mercedes Magyarországon

A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. tavaly közel 190 ezer gépkocsit gyártott Kecskeméten, 3,8 százalékkal többet, mint 2015-ben.

F1: Az Orosz Nagydíj legütősebb balesetei – videó

A Forma-1-es Orosz Nagydíjat csak 2014 óta rendezik, de a szocsi helyszín három év alatt is produkált jó néhány húzós esetet.

Nem akárhogy loptak szét egy magyar Ladát

Nem lopták el az autót, csak a számukra értékesebb alkatrészeket nyúlták le az épített Ladából. Segíts te is, hogy előkerüljön a tettes!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.