F1: Bianchi beülne Massa helyére

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.04.09. 12.30

Az idén a Marussiánál bemutatkozott Jules Bianchi ferraris kötődése továbbra is él, és ha lehetősége adódik, örömmel lép a 2013 végén lejáró szerződésű Felipe Massa helyére.

Jules Bianchi néhány évvel ezelőtt az F1 következő nagy durranásának tűnt, de karrierje egy kicsit elakadt, végül 2012-re a Force Indiánál kapott tartalékosi állást, de 2013-ra nem léptették elő. 
Az utolsó pillanatban aztán a Marussiához szerződött, ahol már az első két hétvégén megmutatta, hogy megérdemelte a versenyzői bemutatkozást, hiszen az időmérőkön egy másodperccel verte csapattársát, a futamokon pedig a fő rivális Caterham előtt futott be.
Ha a kezdéshez hasonlóan alakul a folytatás is, nem elképzelhetetlen, hogy már jövőre egy nagycsapatnál, még pontosabban a Ferrarinál köt ki, hiszen Bianchi a maranellói márka utánpótlásprogramjának tagja, Felipe Massának pedig csak 2013 végéig van szerződése.
A 23 éves versenyző nem is tagadja, hogy gondol erre.
“Jelenleg is tartom a kapcsolatot a Ferrarival, hiszen továbbra is tagja vagyok a versenyzői akadémiának, szóval figyelik, hogy mit csinálok. De külön nyomást nem veszek magamra, idén a Marussiánál vagyok, itt akarok jól dolgozni, aztán majd meglátjuk, mit hoz a jövő” – nyilatkozta a Sky Sportsnak.
“Igen, végső soron persze gondolunk a Ferrarira, hiszen az akadémián keresztül szerződésem van velük, szóval persze, jó lenne valami a jövőben. De korai még erről spekulálni, még csak két futamon vagyunk túl, 17 verseny vár ránk, majd meglátjuk! Egyelőre az első szinten kell fejlődnöm. Meglátjuk, mi lesz jövőre, de akár a Marussiánál is szívesen maradok.”
A kérdésre, hogy azért késznek érezné-e magát, ha a Ferrari 2013 végén hívná, így felelt:
“Igen, mert szerintem ha az ember a Forma-1-ben van, akkor már a világ legjobb versenyzői közé tartozik, azaz akár egy Ferrariba is beülhet. Egyszerűen csak arról van szó, hogy kezdőként még gyűjteni kell a tapasztalatot, de jó teljesítményekkel meg lehet mutatni, hogy megérdemled a lehetőséget.”
Az esetleges Massa-Bianchi csere pikantériája lenne, hogy mind a brazil veteránt, mind a francia újoncot ugyanaz az ember, a volt Ferrari-főnök, jelenlegi FIA-elnök Jean Todt fia, Nicolas Todt menedzseli.

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.