F1: Ígéretből sereghajtó?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.04.04. 10.00

A Caterham 2011-ben és tavaly is a középmezőnybe akart betörni, de idén már a közvetlen rivális, a Marussia is előtte jár. A csapat két új pilótája így sem bánja a leigazolást.

A Caterham (korábban Lotus Racing/Team Lotus) a 2010-es új csapatok közül egyértelműen a legerősebb, legjobban szervezett volt az első három évben, de 2013-ra lendületet veszített az alakulat, a legközelebbi – és a HRT kidőlése miatt mára egyetlen valódi – rivális, a Marussia a teszteken és az első két futamon is előttük járt.
A Caterham a 2013-as idény kezdetére nem is vitt teljes egészében új autót, az évet egy hibriddel kezdték, és csak Bahreinben érkezik az első fejlesztési csomagjuk, a nagy frissítésre pedig a Spanyol Nagydíjig kell majd várni.
Az alakulathoz épp a Marussiától átszerződött Charles Pic a fentiek ellenére azt mondja, nem bánta meg, hogy átült a Caterhambe.
“Nagyszerű évem volt a Marussiánál, de igazán örülök, hogy most és a jövőben már a Marussiánál vagyok, egyáltalán nem vagyok elkeseredve. Vannak még javításra váró dolgok, de ennyi az egész. Fejlődni fogunk, kijavítjuk a dolgokat és előrelépünk. Persze most is nagyon dolgozunk a gumikon, a beállításokon, igyekszünk mindent optimizálni, de igazából a frissítésekre várunk” – mondta a francia ifjonc.
A jó szponzori hátterű Pic mellé a Caterham egy másik fizetős pilótát, a holland Giedo van der Gardét szerződtette. Az újonc nagyon hasonlóan beszél, ő is igyekszik pozitív lenni.
“Tudjuk, hol állunk, de ezt is tudjuk, hogy Barcelonára jön egy fejlesztési csomag. A következő pár futam nem lesz könnyű, de utána előrébb léphetünk majd. A Marussia egy kis lépéselőnyben van, de remélem, hogy így is versenyben lehetünk velük.” 
“Most ez van. Nem valami kezes az autó, de így is örülök. A csapatnál szépen lépésről lépésre tanulhatok a munkafolyamatoktól kezdve a vezetésen keresztül a gumikig mindenről, eddig ez nagyon jó volt.”
“Persze ezt itt most más, hiszen a GP2-ben ott vártam a startot a rajtrács elején, láttam a tükörben a többieket, egyesbe tettem, és repesztettem, itt meg üresbe teszem, kigyulladnak a lámpák, azt puff, máris kezdődik. Szóval egy kicsit másképp kell gondolkodni, de ez van, pillanatnyilag itt tartunk. Futamról futamra jobb lesz azért.”

Kommentek

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

Cristiano Ronaldo meghajtotta az új Bugattit

A Bugatti személyesen kínálta meg Christiano Ronaldot egy tesztvezetéssel, hogy megtapasztalja, milyen is az új Chiron.

Faágakat és szemetet állítanak a frissen javított kátyúkba Solymáron

Eszementek egy maréknyi csoportja tette pillanatok alatt tönkre a kijavított kátyúkat Solymáron.

Hajszárítóval riogatják a gyorshajtókat egy skóciai faluban

Kreatív csellel imitálnak sebességmérő rendőröket egy kis falu lakói Skóciában. Elegük lett a száguldozó autósokból.

Ilyen hülye miért vezet?

Minden arra utalt, hogy a vonat megállíthatatlanul közeledik, mégis a sínekre hajtott.

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.