F1: Nem szállhat el a Mercedes

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.04.03. 10.00

Bár a malajziai eredmény után Lewis Hamilton arról beszélt, hogy pillanatnyilag a Mercedes már a második erő a Red Bull mögött, a német márka motorsportfőnöke szerényebb hozzáállással kezeli az idénykezdést.

A 2012-es idény utolsó harmadában látványosan vergődő Mercedesnek sikerült kikeverednie a gödörből a 2013-as idény elejére, már a teszteken is erős volt a csapat, a Maláj Nagydíjon pedig a gyári csapat modern kori történetének legjobb összesített eredményét érték el Lewis Hamilton 3. és Nico Rosberg 4. helyével.
Hamilton a múlt héten már arról beszélt, hogy Szepang megmutatta, a Mercedes a második erő a Red Bull mögött, de a stuttgartiak motorsportfőnöke – valószínűleg okulva a korábbi évekből – sokkal árnyaltabban közelíti meg a jó indulást.
“Természetesen nőttek az elvárások! De bántam, hogy nem lett miénk a pole, mert az aztán tényleg magasra tette volna a lécet a futamra. Jó, erős versenyünk volt, de a bajnokcsapat így is megmutatta, hogy bőven van még dolgunk, hogy nem lesz korán vége a munkaidőnek nálunk. Az elvárások nőttek, de nem szabad elszállnunk!” – magyarázta az Autosportnak a Mercedeshez januárban csatlakozott Toto Wolff.
Az osztrák szakember ezzel együtt nem tagadta, hogy pontosan ezt szerették volna látni: “Ebben reménykedtem, itt kell tartania a csapatnak. Ahhoz, hogy az élmenők között legyünk, és hogy végül bajnoki címet nyerhessünk, mindent össze kell rakni. Örülök, hogy a második versenyen sikerült megerősíteni a pozíciónkat, de a fő, hogy ezután is folytassuk a munkát, fejlődjünk és előre tekintsünk. A Maláj Nagydíj már a múlt.”

Kommentek

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, a hátsókerekes Alpine A120-ról.

Hamilton: Furcsa dolgok történtek a Mercedesnél

Lewis Hamilton nem áll le a célozgatásokkal, az angol szerint különös dolgok is történtek idén a Mercedesnél.

F1: Meglepetés volt a Francia Nagydíj feltámasztása

A Francia Nagydíj újjáélesztése még a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t is meglepte egy kicsit, de úgy fest, a Paul Ricard pálya jó otthona lesz a versenynek.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

F1: Verstappennek önkritika kell

1997 világbajnoka, Jacques Villeneuve úgy véli, Max Verstappen kiemelkedően teljesített idén, de igazán jó Forma-1-es csak akkor lesz belőle, ha képes szembenézni a hibáival és fejlődni.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.