F1: Idén pontot szerez a Marussia?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.04.02. 12.30

A 2013-as idényt jól kezdő Marussia egyik vezetője fogadni is merne arra, hogy a kiscsapat idén megveri a Caterhamet és pontot is szerez majd.

A Marussia (korábban Virgin) első két F1-es idényében még a HRT-től is kikapott, tavaly azonban már nem sokon múlott, hogy a konstruktőri bajnokság 10. helyén zárjon. Az értékes pozíciót végül a Caterham csípte meg a szezonzáró Brazil Nagydíjon, de eddig úgy tűnik, hogy idén a Marussia felé billenhet a mérleg nyelve.
Míg a Caterham autója nem sokat fejlődött a relatív tempó tekintetében, az immár végre KERS-szel is felszerelt Marussia világos előrelépést könyvelhet el a 2013-as szezon kezdetén. A teszteken gyakorlatilag végig verték a a fő riválist, az utolsó pillanatban szerződtetett Jules Bianchi pedig az ausztrál és a Maláj Nagydíj időmérőin és a futamokon is előttük végzett.
A Marussia ügyvezető igazgatója, Andy Webb igen optimista a jó kezdés után, úgy véli, meglehet az áttörés:
“Nyilván én magam nem fogadhatok a Forma-1-re, de ha fogadnék, akkor tennék rá pénzt, hogy idén megverjük a Caterhamet. Sőt még azt is tanácsolnám, hogy a Marussia első pontszerzését is megtegye valaki” – idézte a csapatvezetőt a Reuters.
A Caterham idén jóval szerényebben indult neki az évnek, a korábbi hasonló ígéretek után hangsúlyozták, hogy inkább nem érdemes a pontszerzésre gondolni, az úgyis csak a szerencsén múlhat az esetükben. 

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.