F1: Massa máris a VB-címre gondol

Domenicali szerint bizonyos pályákon ők a legjobbak

Szerző: Deák Dániel levél küldés 
Dátum: 2013.03.27. 15.30

Felipe Massa kiegyensúlyozott szezonkezdetével a VB esélyesei közé sorolja magát. Domenicali szerint az élbolyban vannak, és bizonyos pályákon ők lesznek a leggyorsabbak.

Felipe Massa nem kezdte rosszul a szezont, egy 4. és egy 5. helyet sikerült szereznie, ám a brazil kétségtelenül mer nagyot álmodni, hiszen máris bajnoki esélyesnek gondolja magát. Tény, hogy teljesítménye összehasonlíthatatlanul jobb a tavalyi katasztrofális produkciójánál, főleg ha hozzávesszük, hogy mindkét kvalifikáción legyőzte csapattársát, Fernando Alonsót, és az összetettben is előtte áll.
Massa utoljára 2008-ban nyert versenyt, ám szerinte eljött az idő, hogy visszatérjen a dobogó legfelső fokára, és hogy harcba szálljon a címért, ha a Ferrari továbbra is ilyen jól fejlődik. 
“Azt hiszem, magabiztosnak kell lennünk, és én az is vagyok” – jelentette ki. “Továbbra is két lábbal a földön kell maradnunk, de tudjuk, hogy remek munkát végeztünk az autóval tavaly óta.”
“Még rengeteg a tennivaló, hogy még jobb, még versenyképesebb legyen a kocsi. Ha továbbra is követjük a jó irányt, akkor versenyeket nyerhetünk, és harcolhatunk a világbajnoki címért” – lelkesedett a brazil.
A csapatfőnök, Stefano Domenicali szerint még mindig korai megítélni, hol tart a Ferrari a riválisokhoz képest, de biztos benne, hogy a VB-címért fognak küzdeni az év végén.
“Nem tudom, pontosan hol állunk, de az elsők között vagyunk, ez biztos” – nyilatkozta. “Vannak pályák, amelyeken a mi autónk lesz jobb, máshol pedig az ellenfeleinké” – tette hozzá. “A Red Bull továbbra is a legerősebbnek tűnik, de meglátjuk. A Mercedes és a Lotus is felveszi a kesztyűt. Érdekes, kihívásokkal teli szezon lesz, de nincs kétségem, hogy ott leszünk az élbolyban.”

Kommentek

Már el is készült a legdurvább Fiesta

Az új Ford Fiesta máris megvadult és rallyautóként még elődjénél is sikeresebb szeretne lenni, amihez mindene adott.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.