F1: Hamilton a Red Bullhoz akart szerződni

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.03.25. 09.00

Az F1 ura elárulta, hogy a McLarentől szabadulni akaró Lewis Hamilton eredetileg a Red Bullnál szeretett volna helyet találni, a Mercedest csak Bernie Ecclestone ajánlotta a figyelmébe.

Már 2011-ben felmerült, hogy Lewis Hamilton 2012 végén elhagyhatja majd a McLarent, az angol pilóta a Kanadai Nagydíjon személyesen is tárgyalt a Red Bull főnökével. 
A felek akkor tagadták, hogy az esetleges átszerződésről beszéltek, de az F1 uraként ismert Bernie Ecclestone a hétvégén megerősítette, hogy az energiaitalos csapatot nézte ki magának, de a Red Bull tavaly végül megint szerződést hosszabbított Mark Webberrel.
“Sebastian (Vettel) részéről is rendben lett volna, ha Lewis oda szerződik. Dietrich (Mateschitz, Red Bull-tulajdonos) azonban egy nagyon egyenes ember, megmondta Marknak, hogy részükről zöld az út, maradhat még, ha akar. De ha Mark távozott volna, Dietrich leigazolta volna Lewist” – mesélte a Daily Mail vasárnapi kiadásának Ecclestone.
Az F1 ura a Red Bull-os tervek befuccsolása után irányította a Mercedeshez a McLarenből kiábrándult Hamiltont: “Lewis, miért nem tárgyalsz a Mercedesszel? Lewis a szemeit forgatta, de mondtam neki, hogy nincs veszítenivalója, hiszen a McLarentől mindenképp le akar lépni.”
Ecclestone visszaemlékezése érdekes abban a tekintetben, hogy a Mercedesnél tavaly azt állították, már 2012 legelején elindultak a tapogatózások a felek között, míg a fenti sztori logikája szerint Hamilton csak tavaly nyáron kezdett tárgyalni brackley-i csapattal.

Kommentek

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

F1: Vettel még nem ábrándult ki a Ferrariból

Sebastian Vettel azt mondja, a tavalyi, nem túl fényes idény után is hisz még a Ferrariban – előbb-utóbb csak bajnokok lesznek együtt.

Kívül-belül megújult a Škoda Rapid

Friss formavilág, xenon fényszórók, fedélzeti wifi, modernizált kezelőszervek és új motor a Škoda köztes modellcsaládjában.

Off-road buszokon járhatnak iskolába a gyerekek

Az Iveco iskolabuszok eltérnek az amerikai változatoktól, ugyanakkor jól boldogulnak terepen és még mozgáskorlátozott gyerekek szállítására is alkalmasak.

F1: Labdába sem rúgnak idén a kisebb csapatok?

A Renault főnöke szerint a 2017-es Forma-1-es idény újabb fegyverkezési versenyt hoz, ami még esélytelenebbé teheti a független kis- és középcsapatokat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.