F1: Webber beszólt Vettelnek

Feszült pillanatok a dobogón

Szerző: Deák Dániel levél küldés 
Dátum: 2013.03.24. 11.42

A Maláj Nagydíj parázs csapaton belüli küzdelmeket hozott a Red Bullnál és a Mercedesnél, így az ünneplés a dobogón inkább a bírósági tárgyalótermek hangulatát idézte. Webber nem rejtette véka alá csalódottságát, Hamilton bocsánatot kért Rosbergtől.

A Maláj Nagydíj dobogós helyezettjeinek nyilatkozatai

Sebastian Vettel: (1. helyezés)
Az utolsó bokszkiállás után Markkal nagy csatát folytattunk, kerék a kerék ellen küzdöttünk, nem sok hely maradt közöttünk. Azt hiszem, kicsit túlságosan is igyekeztem, mert a lágyabbik keveréken voltam, és úgy éreztem, itt az alkalom. Végül nekem sikerült győznöm, így nyilván én élveztem jobban a csatát. Fogunk még erről biztosan házon belül beszélgetni. 
Tudom, hogy most én vagyok a fekete bárány a csapatnál, és magamnak köszönhetem ezt. Nagyot hibáztam, bocsánatot kérek Webbertől.
A kritikák nem igazán izgatnak. Csak Marknak és a csapatnak tartozom elszámolással. Az biztos, hogy nem vagyok igazán büszke erre a győzelemre, hiszen Marké lett volna.
Végig nagyon meleg volt az idő, nem volt könnyű verseny. Az első szakaszban sokszor forgalomba kerültem, nem lehettünk biztosak a gumistratégiát illetően sem, aztán Mark elém került. A végén segített, hogy korábban tudtunk spórolni az abroncsokkal, így egy friss szett gumival mehettem.
Örülök neki, hogy vezetem a világbajnokságot, jó sok pontot szerezni a szezon kezdetén, ám még nagyon az elején járunk a küzdelemnek, korai még a VB-címről beszélni. Jó verseny volt ez a csapatnak, külön pozitívum, hogy jobban sikerült vigyáznunk a gumikra, mint ahogy számítottunk rá. 
Mark Webber: (2. helyezés)
Remekül sikerült a rajtom, és aztán a versenyem első fele tökéletes volt. A kaotikus, átmeneti gumikon folyó küzdelemből jól jöttem ki, majd a legjobbkor váltottam száraz pályára alkalmas keverékre. Ezután uraltam a futamot, sikerült magamról leszakítanom Hamiltont és a többieket.
Elérkezett az utolsó kiállás, amely előtt a csapat leállított bennünket: vigyázzunk a gumikra, spóroljunk. Lejjebb is tekertem a motorerőt, hiszen nem számítottam újabb küzdelemre, így meglepett, hogy harcolnunk kellett. Sebastian felülbírálta a kérést, és gondolom – mint mindig -, most is védelembe veszik majd.
A csapat jól dolgozott, külön örülök annak, hogy ilyen jól sikerült a rajtom, hiszen könnyű elrontani, láthatjuk, Fernando is hogy járt.
Lewis Hamilton (3. helyezés)
Fantasztikusan dolgozott a csapat, örülök, hogy értük is a dobogón lehetek. Igazság szerint Nicónak kéne a helyemen állnia, mert sokkal gyorsabb volt nálam az egész versenyen, kiváló volt a tempója. Remek csapattárs, sajnálom, hogy így alakult. Nem jó érzés, mert az F1 a nyílt versenyzésről szól. A végén spórolnunk kellett a benzinnel, ezért a verseny utolsó szakaszában nem tudtuk tartani a tempót az élen haladó srácokkal.
Az egyik bokszkiállásom során ugyanazt csináltam, amit Jenson Button pár éve. Eltévesztettem a házszámot, és a McLarenhez kanyarodtam be. Elnézést kérek a csapatomtól.

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. Az európaiak egészségével szórakoznak a buherálók.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes új autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.