F1: Hosszú távra készült a Mercedes

Rosberg és Hamilton is elégedett

Szerző: Deák Dániel levél küldés 
Dátum: 2013.03.22. 14.00

A Mercedes a Maláj Nagydíj pénteki napján a hosszú etapokat gyakorolta, az egykörös tempójukat nem próbálták még ki. Hamilton és Rosberg bizakodva várja a hétvége folytatását.

A Mercedes a biztató melbourne-i tempóra építve folytatta a munkát Malajziában. Hamiltonék a szepangi edzéseken a középmezőny első felében végeztek, a hosszú etapos tempójuk jól alakult, tehát alapvetően bizakodva várhatják a folytatást.
Nico Rosberg az edzéseken az 5. és a 7. helyeken végzett. “A hosszabb etapokon dolgoztunk ma az egykörös tempónk helyett. Ahogy Melbourne-ben is láttuk, a gumik használata a siker kulcsa, tehát elsősorban erre fókuszáltunk a szabadedzéseken. Embert próbálóak a körülmények, hihetetlen hőség van. Sokat megtudtunk ma, de bőven kaptunk házi feladatot estére és holnapra.”
Lewis Hamilton, aki mindkét alkalommal a 9. helyen végzett, úgy gondolja, előre tudtak lépni Melbourne óta. “Száraz körülmények között volt egy jó hosszú etapom, ami rengeteg információt szolgáltatott. A délutáni edzésen már nem lettünk sokkal okosabbak, hiszen leginkább a változó körülményekkel kellett megküzdenem. Mivel a hosszú menetekre koncentráltunk, nem mentem még igazán gyors kört egyik típusú gumin sem. Ezzel majd holnap próbálkozom. Elégedett vagyok az iránnyal, amerre haladunk, meglátjuk, mit hoz a hétvége.”
A 2008-as világbajnok a pozitív jelek ellenére próbálja lehűteni a kedélyeket, és nem gondolja, hogy a Mercedes a győzelemért harcolna Malajziában. Hamilton szerint ugyan előreléptek Ausztrália óta, elsősorban a hosszú etapokat illetően, ám a riválisok szintén erősödhettek. “Nehéz megítélni, hol tartunk. A Lotus ismét megint nagyon gyorsnak tűnik. Alaposan ki kell értékelni a köreinket, hogy meglássuk, mennyire vagyunk erősek” – árulta el a brit pilóta.

Kommentek

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

Oldalszél-stabilizátort kapnak a Ford haszonjárművek

Alapáron szereli fel a Transit és Transit Custom haszonjárműveket oldalszél elleni elektronikus védelemmel a Ford.

F1: Alonso nem vár sokat az új McLarentől

Fernando Alonso szerint kár azt várni, hogy a McLaren hirtelen visszakerül az élre, a spanyolnak nincsenek túlzott elvárásai az idei szezonnal kapcsolatban.

F1: Kerülj egyet az új Mercivel – fedélzeti videó

Fedélzeti panorámavideó az új Mercedes és Lewis Hamilton első köréről.

F1: Räikkönen kipróbálta az új Ferrarit – videó

A délelőtti leleplezés után a Ferrari azonnal pályára is küldte 2017-es Forma-1-es autóját. Kimi Räikkönen fordult vele elsőként.

F1: “Sereghajtót” leplezett le a McLaren

A McLaren pénteken délelőtt Wokingban és Tokióban leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, az MCL32-est. Meglepő külsőt kapott az autó.

Erősen szennyezett a talaj az Óbudai Autóbuszgarázsban

Hamarosan megkezdődhet az Óbudai autóbuszgarázs területének kármentesítése. A talaj mellett a talajvíz is erősen szennyezett.

F1: Jön a narancssárga McLaren, nézd élőben itt!

A McLaren-Honda péntek délben mutatja be vadonatúj autóját, az MCL32-est, élő közvetítés a leleplezésről.

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

Ezért nincsenek szponzorok az F1-ben?

A Force India tulajdonos-főnöke szerint a Forma-1 nemrég megbuktatott ura, Bernie Ecclestone hozzáállása és nyilatkozatai miatt fogyatkoztak meg a szponzorok.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.