A Red Bull felemásan kezdte a 2013-as szezont. Az időmérőn domináltak, Sebastian Vettel lazán megszerezte a pole pozíciót, Mark Webber pedig a második rajtkockát, ám a futamon eltűnt a fölényük, mert a gumikopás miatt nem tudták átmenteni időmérős tempójukat a versenyre. Vettel a 3. helyre érkezett be, míg az elektronikai problémákkal küszködő Webber 6. lett.
A Maláj Nagydíjtól természetesen előrelépést várnak, és erre megvannak a történelmi okaik, hiszen Vettel 2010-ben és 2011-ben is nyerni tudott Sepangban, igaz a tavalyi kaotikus versenyen szenvedett, előbb defektet kapott, majd ráfutott a lekörözendő Narain Karthikeyanra. 
Vettel ennek ellenére kedveli Szepangot. “Érdekes pálya. Az első szakaszt követő 5-ös, 6-os, 7-es és 8-as kanyarok mindegyike gyors, élvezetes. A 11-es és a 14-es hasonló. Nehéz minden körben eltalálni a megfelelő kanyarcsúcspontot ezekben, használt gumikkal különösen.”
“Mindig nagy dolog itt nyerni, mert a hőség és gyors kanyarok emberpróbálóak. Malajziában visszaigazolódik, hogy mennyire sikerült a téli felkészülés. Természetesen a legszebb emlékeim 2010-ből és 2011-ből származnak” – árulta el a háromszoros világbajnok. “A hőség elől nem lehet elrohanni, tehát fontos, hogy ne görcsöljünk rá nagyon.”
Webber, akinek eddigi legjobb helyezése egy 2010-es 2. hely Malajziában, szintén fejlődést vár magától az idei második futamra. “A kedvenc részem az utolsó kanyar, mert nagyon trükkös, nehéz jól bevenni, de mindig élvezem. Alig várom, hogy újra a pályán legyek, alig egy héttel az előző verseny után” – bizakodott Webber.
“Malajziában a hőség miatt sok vizet kell inni, és oda kell figyelni az öltözködésre, illetve amikor csak lehet, légkondis helyre kell menekülni. A siker egyik kulcsa, hogy minél jobban akklimatizálódjunk a környezethez” – tette hozzá az ausztrál.
A Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko is megszólalt a két nagydíj között, az osztrák fejes a csapatfőnök Christian Hornernek ellentmondva arról beszélt, hogy Melbourne alapján nem a kvalifikációs, hanem a konzisztens versenytempót kellene fejleszteni.
“Kimi Räikkänen nem csak szimplán eggyel kevesebb kiállással ment végig, de a verseny során nem is szenvedte meg a gumikopást, míg mi igen. Jobban kell kezelnünk a gumikat, a kulcs a beállításokban rejlik. Mark Webbernek egy kicsit más beállításai voltak (mint Vettelnek), és jobban is bírta. A fő tanulság, hogy nem kellene az időmérős tempóra koncentrálni. Van fontosabb is annál, mint hogy egy körön gyorsak legyünk, például az, hogy végig bírjuk a tempót a futamon. Ezután erre fókuszálunk” – magyarázta a Red Bull házi tévéje, a Servus TV adásában.