F1: A Toro Rosso nem akar megfagyni

Közel-keletre költöztetnék a teszteket

Szerző: Deák Dániel levél küldés 
Dátum: 2013.03.19. 16.30

Franz Tost, a kiscsapat főnöke szerint haszontalanok a hideg, esős időben gyűjtött adatok. Megérné többet fizetni egy közel-keleti helyszínért.

A Toro Rosso csapatfőnöke, Franz Tost az európai téli tesztek elhagyására kéri az F1 vezetőit. Az osztrák menedzser jobb ötletnek tartaná, ha az előszezon a Közel-Keleten, tehát Abu-Dzabiban vagy Bahreinben zajlana. “Legalább jobb időnk lenne” – utalt az idei barcelonai teszteken tapasztalt időjárási viszontagságokra Tost.
A Red Bull fiókcsapatának vezetője szerint az esős, hideg idő miatt téli teszteknek idén semmi értelmük nem volt, se Jerezben, se Barcelonában. “Az összegyűjtött adatokat egyáltalán nem tudjuk használni a versenyszezonban” – árulta el. “Mindössze két napunk volt, amikor valamennyire elfogadható körülmények között tudtunk gyakorolni.”
Az F1-es csapatok hagyományosan elutasítják a nem európai teszthelyszíneket a magas költségek miatt, ám Tost szerint a jobb időjárási viszonyok miatt megérné többet fizetni. A csapatfőnök szavai megfontolást érdemelnek, mert a mezőnyből többen panaszkodtak az előszezon során a mostoha körülményekre, többek között a gumigyártó Pirelli sem látja értelmét a hidegben való körözgetésnek.

Kommentek

Ezek az autók most a vevők kedvencei

Német autómárkák kerültek az amerikai Consumer Reports magazin éves márkarangsorának az élére az idén, az amerikai márkák messze mögöttük kullognak. A listát a tulajdonosok elégedettsége alapján állították össze.

Badár Sándor üldözte be a Lada Vestát a magyar piacra

Az első alaposabb körbejárás, beülés után Škoda Rapidok, Dacia Loganok, akár akciós Ford Focusok lehetséges alternatívájának tűnik a Lada Vesta.

F1: Rosberg ijesztőt jósolt az idei szezonra

A tavaly visszavonult címvédő, Nico Rosberg szerint annyira nehéz lesz vezetni az idei autókat, hogy a pilóták akár futamgyőzelmeket is bukhatnak a fáradtság miatt.

Nagyon pörgött a magyar autópiac februárban

Februárban az egy évvel korábbinál 20,7 százalékkal több, 8000 új személygépjárművet helyeztek forgalomba Magyarországon.

F1: A Mercedes megállíthatatlan a teszten

A Mercedes folytatja: a barcelonai teszt harmadik napjának délelőttjén is az ezüst nyíl futotta a legtöbbet, Valtteri Bottas ráadásul félelmetes köridőt is autózott. A McLaren ezúttal úgy-ahogy működik.

F1: Kanada is szerződést hosszabbított

Oroszország után Kanada is meghosszabbította Forma-1-es szerződését, 2029-ig biztos a montreali futam jövője.

Bajnokságon kívüli versenyen kísérleteznének az F1-gyel

A Forma-1 sportszakmai vezetője, Ross Brawn felvetette, hogy a világbajnokságon kívüli futamon kísérletezhetnének a versenyhétvégék formátumával.

Így sikerült a Volkswagen és az Ikarus összeházasítása

Kész szenzáció volt, amikor a budai várban először megjelentek a kis kerekű midibuszok. Ennek ellenére nem húzták sokáig, a BKV 5 év után lecserélte őket.

Erről a sebességhatárról biztosan nem tudtál

Nemrég Lengyelországban jártunk, és olyan sebességhatárokkal találkoztunk, amiről eddig nem is tudtunk.

F1: Egy csapat már elhasalt a trükkös felfüggesztéssel

A Nemzetközi Automobil Szövetség lépése után az egyik Forma-1-es csapat már biztosan kénytelen lesz változtatni a “trükkös” felfüggesztésén.

Nyolcéves csúcson a magyar gumiabroncspiac

2016-ban 5,1 százalékkal nőtt a hazai személygépkocsiabroncs-piac a 2015-ös évhez képest.

Az EU-s országok nem akartak új fogyasztásmérést

Egyes uniós tagállamok hátráltatták a károsanyag-kibocsátási tesztek szigorítását, és nem fordítottak elegendő energiát az emissziós adatokat manipuláló autógyártók leleplezésére – írták az Európai Parlament dízelbotránnyal foglalkozó vizsgálóbizottságának (EMIS) friss jelentésében.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.