F1: Vettelnek nem számít a köridő

A Red Bull dominált a szabadedzéseken

Szerző: Deák Dániel levél küldés 
Dátum: 2013.03.15. 11.30

A Red Bull pilótakettőse nem tulajdonít különösebb jelentőséget az Ausztrál Nagydíj pénteki szabadedzésein mutatott fölényüknek.

A tempót mindkét edzésen a világbajnoki címvédő Vettel diktálta, leggyorsabb körét a gyorsan kopó szuperlágy gumin érte el, az adott etap harmadik körében. Délután Webber felzárkózott csapattársa mögé, ám mindkét pilóta sietett kijelenteni, hogy nem szálltak el az RB9 teljesítményétől. 
Webber nagyjából ugyanazt hangoztatta, amit a téli tesztek után mondtak a csapatok, hogy az erősorrendet nehéz megítélni, miután nem tudhatják, ki mennyi üzemanyaggal körözött. 
“Nem rossz kezdés, de még van dolgunk bőven” – jelentette ki az ausztrál, aki – miután a Red Bull vezető pozíciójáról kérdezték – a következőket tette hozzá: “Még nem versenyzünk, szóval erről majd inkább vasárnap beszéljünk.”
Webber szerint a csapat helyzete bíztató. “A legtöbb versenyen jó esélyekkel indulunk majd. Ha a vasárnapi egy lesz ezek közül, az fantasztikus” – lelkendezett.
Vettel szintén megpróbált nem túl nagy következtetéseket levonni az első edzésekből, de érzékeltette, még több is van a Red Bull autóiban. 
“Jó napunk volt, figyelembe véve, hogy ez a szezon legeleje” – mondta a világbajnok. “Az időeredményeket ismerjük, de ma nem azok a legfontosabbak. Persze jó érzés, hogy valahol a mezőny elején vagyunk, de a legfontosabb, hogy nem volt semmilyen problémánk. Egy csendesen dolgos napunk volt.”
“Amikor megérkeztünk, nagyon meleg volt, ám azóta sokat hűlt az idő. Nem tudjuk, ez milyen hatással lesz majd a gumikra és a kocsi egyensúlyára, de készen kell állnunk arra, hogy változtassunk a beállításokon és a stratégiánkon” – fejtette ki Vettel.  
“Elégedettek lehetünk, és szerintem még van tere a fejlődésnek, miközben figyelnünk kell, a többiek hogy állnak” – tette hozzá a világbajnok.

Kommentek

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.