F1: Vettelnek nem számít a köridő

A Red Bull dominált a szabadedzéseken

Szerző: Deák Dániel levél küldés 
Dátum: 2013.03.15. 11.30

A Red Bull pilótakettőse nem tulajdonít különösebb jelentőséget az Ausztrál Nagydíj pénteki szabadedzésein mutatott fölényüknek.

A tempót mindkét edzésen a világbajnoki címvédő Vettel diktálta, leggyorsabb körét a gyorsan kopó szuperlágy gumin érte el, az adott etap harmadik körében. Délután Webber felzárkózott csapattársa mögé, ám mindkét pilóta sietett kijelenteni, hogy nem szálltak el az RB9 teljesítményétől. 
Webber nagyjából ugyanazt hangoztatta, amit a téli tesztek után mondtak a csapatok, hogy az erősorrendet nehéz megítélni, miután nem tudhatják, ki mennyi üzemanyaggal körözött. 
“Nem rossz kezdés, de még van dolgunk bőven” – jelentette ki az ausztrál, aki – miután a Red Bull vezető pozíciójáról kérdezték – a következőket tette hozzá: “Még nem versenyzünk, szóval erről majd inkább vasárnap beszéljünk.”
Webber szerint a csapat helyzete bíztató. “A legtöbb versenyen jó esélyekkel indulunk majd. Ha a vasárnapi egy lesz ezek közül, az fantasztikus” – lelkendezett.
Vettel szintén megpróbált nem túl nagy következtetéseket levonni az első edzésekből, de érzékeltette, még több is van a Red Bull autóiban. 
“Jó napunk volt, figyelembe véve, hogy ez a szezon legeleje” – mondta a világbajnok. “Az időeredményeket ismerjük, de ma nem azok a legfontosabbak. Persze jó érzés, hogy valahol a mezőny elején vagyunk, de a legfontosabb, hogy nem volt semmilyen problémánk. Egy csendesen dolgos napunk volt.”
“Amikor megérkeztünk, nagyon meleg volt, ám azóta sokat hűlt az idő. Nem tudjuk, ez milyen hatással lesz majd a gumikra és a kocsi egyensúlyára, de készen kell állnunk arra, hogy változtassunk a beállításokon és a stratégiánkon” – fejtette ki Vettel.  
“Elégedettek lehetünk, és szerintem még van tere a fejlődésnek, miközben figyelnünk kell, a többiek hogy állnak” – tette hozzá a világbajnok.

Kommentek

Százszámra gyártanák az elektromos buszokat a lengyelek

2025-től évente ezer buszt gyártanának Lengyelországban. Ennek alapjait most fektethetik le a lengyelek.

Kiderült, hol vannak a legdurvább dugók

A Los Angeles-i autósok vesztegeltek az utakon legtöbbet torlódások miatt 2016-ban a világon: fejenként 104 órát ültek dugókban.

Minden benne van az új Volkswagen Golfban

Kipróbáltuk a felfrissített Golfot! A jóból még jobb lett, a vezetői asszisztensek és a műszaki megoldások száma és fajtája luxusautókat idéz.

A múltba megy előre a kínai szupersportkocsi 

Olasz formatervvel érkezik a kínai Techrules fantasztikus sportautója. A múltidéző vonalak mögött fejlett elektromos hajtáslánc-technológia rejlik.

Újjászületett a nyolcvanas évek egyik legfurcsább járműve

Sir Clive Sinclair fekvő robogója, a kultikus, de életképtelen C5 valamivel praktikusabb formában térhet vissza. Az Iris Sinclair unokaöccsének a munkája.

F1: Hamilton magyarázkodni kényszerült

Lewis Hamilton hétfőn tisztázta a hétvégén a csapaton belüli adatmegosztással kapcsolatos nyilatkozatát. Nincs baja a Mercedesszel és Valtteri Botasszal.

F1: Minden ellenféltől fél a Mercedes

Hiába nyertek zsinórban három világbajnoki címet, a Mercedes csapatfőnöke azt mondja, a 2017-es idény előtt majdnem ugyanúgy tart minden riválistól, mint amikor először munkába állt.

Csökken az üzemanyag ára

Szerdán megáll az üzemanyag árának emelkedése, sőt a gázolaj még olcsóbb is lesz.

Elegáns lett a legújabb Forma-1-es autó

A Sauber-csapat megmutatta 2017-es Forma-1-es modelljét, a C36-ost. A svájci alakulat jubileumi festéssel ünnepli 25. F1-es idényét.

A Lada nyugati hódításának nyomát fotózták Magyarországon

Ha ez a Zsiguli mesélni tudna! Biztos kalandos út vezetett a szovjet gyárból Angliába, majd valahogy a magyar utakra.

F1: 2020-ig maradnak a Mercedes-főnökök

A Mercedes-csapat két vezetője, az elnök Niki Lauda és a csapatfőnök Toto Wolff szerződést hosszabbított.

Tíz dolog, ami mindig legyen az autódban

Ha nem csak a boltba szaladunk el vagy a szomszéd településre, akkor nem árt, ha ez a tíz dolog bent van az autóban, így nem érhet minket túl sok meglepetés.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.