Schumi pár lóerővel is beéri

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.03.11. 11.30

A tavaly visszavonult Michael Schumachernek esze ágában sincs szakkommentátorként a pálya széléről okoskodni, inkább élvezi a szabadságot, a lótenyésztésre is rákapott.

Michael Schumacher 2010-ben három év kihagyás után újra nekifutott a Forma-1-nek, de három nem túl sikeres mercedeses szezon után tavaly év végén végleg visszavonult. 
A hétszeres világbajnok azóta nem sürgölődik túlságosan az F1 körül, egy friss interjúban azt mondta, hogy még szakkommentátorként sem szeretne szerepet vállalni.
“Az nem nekem való. Az F1-ben úgyis olyan gyorsan változnak a dolgok, hogy valójában már én is jócskán le vagyok maradva máris, másrészt akkor megint távol kellene lennem a családomtól, ennyi erővel pedig versenyezhetnék is, az mégis jóval szórakoztatóbb”  nyilatkozta a Bild am Sonntagnak a német legenda, aki mostanában gokarttal veszi magához a versenyzési adagját. 
Schumacher azt mondta, hogy figyelemmel követte a téli teszteket, de figyelmeztetett, hogy azokra nem érdemes építeni:
“Köztudott, hogy a téli tesztelés nem igazán reprezentatív. De úgy gondolom, hogy nagyon szoros idény lesz. 2012-ben hét különböző győztes volt az első hét futamon, szerintem idén is ez lehet a trend.” 
A 44 éves versenyző az időnkénti gokartozás mellett főleg otthon pihen Svájcban és új hobbija is van már, a felesége, Corinna lótenyésztési tevékenységében segít, még a lótakarókat is reklámozza.
“Aktívan töltöm az időt a családommal, élvezem a szabadságot és hogy nincsenek kötelezettségeim” – jelentette ki, majd áttért a lovas munkára. 
“Kezdetben csak Corinna kedvéért foglalkoztam vele, de mostanra élvezem. Ahogy minden dolognál, minél jobban beleveti magát az ember, annál érdekesebb lesz. A feleségem is támogatott engem hosszú évekig, szóval nem kérdés, hogy most én is ugyanígy vagyok vele.”
Ma derült ki, hogy a veterán azért komolyabb nyeregbe is pattan: a spanyolországi Valenciában a német superbike-bajnokság (IDK) tesztjén egy Honda CBR1000RR-rel gumikat próbálgat. Schumi az F1-es szünetében többször is motorozott, de ennek egy 2009 eleji bukásban elszenvedett nyaksérülés véget vetett.

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. Az európaiak egészségével szórakoznak a buherálók.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

F1: Stúdiófotókon a Mercedes új autója

A Mercedes szombaton stúdiófotókon is megmutatta csütörtökön leleplezett 2017-es autóját, a W08-ast.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.