F1: Hamiltont Alonso izgatja, nem Button

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.03.11. 10.00

Lewis Hamilton azt mondja, nem a legutóbbi csapattársát akarja majd megverni, a fő ellenfél idén is Fernando Alonso lesz. Melbourne-ben a dobogó a cél a Mercedesszel.

Lewis Hamilton hat mclarenes év után idén a Mercedesnél nyit új fejezetet a karrierjében. A 2008-as bajnok azt mondja, hogy bár a csapata változott, a fő ellenfél ugyanaz marad, azaz nem a legutóbbi csapattárs, Jenson Button legyőzésével akarja bizonyítani, hogy jól döntött a váltással.


“Jensonnal való rivalizálás nem nagyon izgat, a Fernandóval való küzdelem annál inkább. Őt akarom legyőzni. És Sebet (Vettel) is meg akarom verni, nekik kettejüknek van a legtöbb bajnoki címe” – mondta a Mail on Sundaynek.
“Szerintem Alonso a leggyorsabb pilóta. Egyben ő az egyik legtapasztaltabb is. Az ő legyőzése bárkinek nagy feladat. Egy versenyképes Ferrariban ülő Fernando legyőzése nagy kihívás, márpedig azt hiszen, hogy idén gyors lesz a Ferrari” – magyarázta 2007-es mclarenes partneréről.
Ami konkrétabb célokat illeti, úgy tűnik, Hamilton optimistább lett a jól sikerült utolsó téli teszt után: míg néhány hete azt mondta, felkészült arra, hogy mondjuk csak a 15. helyen ér be Melbourne-ben, immár a dobogóra gondol.
“Most simán aláírnék egy harmadik helyet, azt hiszem nagyon jól jönne a csapatnak, jó kezdés lenne. Hiba lenne azt mondanom, hogy nem akarjuk megnyerni a bajnokságot idén. A gyárban dolgozó összes srác azért hajt, hogy nyerjünk, mindenki a sikert akarja idén is, én is. Persze időbe telik majd, és ha arról van szó, hogy idén lerakjuk az alapokat és jövőre lesz esélyünk a győzelemre, az is nagyszerű. Ha pedig már idén is adódik esélyünk, az már csak a hab a tortán.”
Hamilton csapatváltását sokan csak a jobb fizetésnek tulajdonítják, de ő hangsúlyozza, hogy nem erről van szó. Azt mondja, pénzügyileg jobban járt volna, ha marad a McLarennél, azonban a Mercedesnél jobban érzi magát.
“Hadd szögezzem le, hogy anyagilag jobban jártam volna a McLarennel. De 100 százalékosan biztos vagyok a döntésemben. Minél többet járok a gyárban, annál izgalmasabb az egész. Nagyszerű hely, és jobban érzem magam ebben a környezetben. Nem mondok semmi rosszat a McLarenre, ők adták meg nekem a Forma-1-es lehetőséget. És ha maradtam volna, most garantáltan versenyképes lehetnék. Nem célom, hogy most a Mercedesszel jól megmutassam nekik.” 
“A Mercedesnél is vannak szponzori megjelenések, forgatási napok, szóval nincs óriási különbség, de azt hiszem, itt jobban figyelnek a pilótára, a versenyzői teljesítményre és felkészültségre. A lehető legfelkészültebbnek akarnak látni, mindent megtesznek ezért” – magyarázta a különbségeket.
“Azt sem mondanám, hogy itt sokkal szabadabb vagyok, de azért egy kicsit több időm van önmagamra. Ez is egy versenycsapat, és azért dolgozom, hogy előbbre lépjünk. De új környezet, és imádom is.”

Kommentek

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

16 ezer kilométeres túrára indul a Nissan Leaf

Egy e-mobilitási szervezet benevezett egy Nissan Leafet a barátságos, de kíméletlen Mongol-ralira. 16 ezer kilométert kell megtennie a villanyautónak.

Egészen félelmetes, ahogy elalszik a volán mögött a kamionos

Végig azt várod majd, hogy melyik autós lesz a szerencsétlen áldozata az elbóbiskoló kamionosnak.

F1: Alonso jutalékot kér Buttontól

Fernando Alonso nyugodtan készül az Indy 500-ra, biztos benne, hogy a McLaren nélküle is meglesz Monacóban. Bár pontszerzési esélye lenne Monte-Carlo utcáin, Indianapolist nagyobb lehetőségnek látja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.