Rossi leszámolt az F1-es álmokkal

A Doktor már nem lesz Ferrari-pilóta

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.03.07. 14.30

A Yamahához visszatérő motoros belátta, túl öreg a Forma-1-es karrierhez. Szurkolóként továbbra is érdekli a sorozat.

Egy időben a Forma-1 egyik slágertémája volt a hétszeres MotoGP-bajnok Valentino Rossi ferraris szerződése. 2010-ig valószínűleg mindkét fél részéről megvolt a hajlandóság a megállapodásra, miután Rossi több ízben kipróbálhatta az olaszok aktuális versenygépét. Először 2006-ban tesztelt, nem is rosszul, miután kétnapnyi körözést követően már csak fél másodperccel volt lemaradva az aktuális élmenő, Michael Schumacher idejétől. Ezek után több ízben vezethette a Ferrarit, egészen 2010-ig.
Legutóbb komolyan Felipe Massa 2009-es balesetét követően merült fel szerződtetése, akkor azonban a Doktor becenévre hallgató motoros nem akart lemondani a MotoGP-s küzdelmekről, így végül Luca Badoer, majd Giancarlo Fisichella ugrott be Massa helyére. Ezután Rossi ugyan lobbizott a pilótahelyek egyikéért, ám nem járt sikerrel, és inkább MotoGP-s karrierjére koncentrált 
A napokban megjelent nyilatkozata szerint Rossi végleg felhagyott a négykerekű versenyzés gondolatával. “Sajnos leszámoltam a Forma-1-es karrieremmel” – jelentette ki az olasz, aki idén visszatért egykori sikercsapatához, a Yamahához. “Amíg eredményes vagyok, versenyzek tovább, de az F1-hez már túl öreg vagyok, így ez a hajó már elment.”
Ez persze nem jelenti azt, hogy a Forma-1 iránti érdeklődése megcsappant volna: “Továbbra is a Ferrarinak és Alonsónak szurkolok. No meg Räikkönennek” – tette hozzá. 

Kommentek

Keresztbe vágva jön az Alpine

Megérkezett az első gyári videó a Renault jövőre érkező sportkocsijáról, az hátsókerekes Alpine A120-ról.

Top 10: puncimágnesek használtan

Jobb lenne egy új Volvo XC90, de nem mindenkinek telik rá, a nőknek mégis imponálni kell valamivel. Szoknyavadász hatással bíró autókat kerestünk, kétmillióig.

Tudod, hogy kell kereket cserélni? Dehogy tudod!

Ez a videó most lépésről-lépésre megmutatja a kerékcsere folyamatát. Hidd el, eddig mindent rosszul csináltál.

F1: Rosberg visszaszólt Laudának

Nico Rosberg nem érti, miért akadt ki annyira a Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda a visszavonulásán A világbajnok azt is elárulta, mennyit kivett belőle Lewis Hamilton megverése.

Megállás közben szippant fel áramot a svédek hibrid busza

Olyan dízel-elektromos buszt fejlesztett ki a svéd Scania, melynek akkumulátora a buszmegálló aszfaltjából feltölthető.

Használtan villanyautót? Várj még ezzel pár évet!

Új elektromos modelljének dokumentációjában érdekes adatot tett közzé a General Motors. Röviden: egy évtized múlva a kocsi használati értéke töredéke lesz a mostaninak.

F1: Pilótaszavazást a fejvédőről?

A Toro Rossó-s Danyiil Kvjat szerint az őszi tesztek után a versenyzőknek kellene szavazniuk arról, bevezessék-e a Forma-1-ben 2018-ben a fejvédő gyűrűt.

Börtönbüntetés járhat a dízelbotrány miatt Dél-Koreában

Rekordösszegű bírságot készül kiróni a Volkswagenre Dél-Korea. A cég képviselete örülhet, ha ennyivel megússza a dolgot.

Autópályadíj-botrány: nem a korrupt hivatalnok veszített, hanem mi

Lefokozták az osztályvezetőt, aki elengedte a tesójának a későn vett matrica miatt kapott pótdíjat. Pedig ez volt a leghelyesebb döntése, amióta dolgozik!

F1: Bátor döntést fontolgat a Mercedes

A Mercedes-főnök szerint Pascal Wehrleinnak jót tenne még egy-két szezon egy középcsapatnál, de előfordulhat, hogy Rosberghez hasonlóan a csapat is “bátor döntést hoz” és az ifjoncot ültetik az autóba.

Okos kis kocka a Hondától

Jövő januárban leplezi le új koncepcióját a Honda. Önjáró, gondolkodó, elektromos gépkocsit ígérnek.

Összkerekes változatot kap a Dodge izomautója

Amerikai izomautóban szinte szentségtörés a V6-os motor és az összkerékhajtás, de a Dodge azt ígéri, hogy a Challenger GT így is élvezetes autó marad.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.