Rossi leszámolt az F1-es álmokkal

A Doktor már nem lesz Ferrari-pilóta

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.03.07. 14.30

A Yamahához visszatérő motoros belátta, túl öreg a Forma-1-es karrierhez. Szurkolóként továbbra is érdekli a sorozat.

Egy időben a Forma-1 egyik slágertémája volt a hétszeres MotoGP-bajnok Valentino Rossi ferraris szerződése. 2010-ig valószínűleg mindkét fél részéről megvolt a hajlandóság a megállapodásra, miután Rossi több ízben kipróbálhatta az olaszok aktuális versenygépét. Először 2006-ban tesztelt, nem is rosszul, miután kétnapnyi körözést követően már csak fél másodperccel volt lemaradva az aktuális élmenő, Michael Schumacher idejétől. Ezek után több ízben vezethette a Ferrarit, egészen 2010-ig.
Legutóbb komolyan Felipe Massa 2009-es balesetét követően merült fel szerződtetése, akkor azonban a Doktor becenévre hallgató motoros nem akart lemondani a MotoGP-s küzdelmekről, így végül Luca Badoer, majd Giancarlo Fisichella ugrott be Massa helyére. Ezután Rossi ugyan lobbizott a pilótahelyek egyikéért, ám nem járt sikerrel, és inkább MotoGP-s karrierjére koncentrált 
A napokban megjelent nyilatkozata szerint Rossi végleg felhagyott a négykerekű versenyzés gondolatával. “Sajnos leszámoltam a Forma-1-es karrieremmel” – jelentette ki az olasz, aki idén visszatért egykori sikercsapatához, a Yamahához. “Amíg eredményes vagyok, versenyzek tovább, de az F1-hez már túl öreg vagyok, így ez a hajó már elment.”
Ez persze nem jelenti azt, hogy a Forma-1 iránti érdeklődése megcsappant volna: “Továbbra is a Ferrarinak és Alonsónak szurkolok. No meg Räikkönennek” – tette hozzá. 

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.