F1: Dobogóval nyitna a Ferrari

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.03.07. 16.10

A Ferrari csapatfőnöke szerint a dobogós helyezés reális elvárás lehet számukra a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon, az viszont biztosnak látszik, hogy nem ők diktálják majd a tempót az elején.

A Ferrari 2012 után hangsúlyozta, hogy az új idénynek már azonnal versenyképes formában akarnak nekivágni, idén nem fér bele a későbbi feltámadás. A csapatfőnök, Stefano Domenicali korábban egyenesen odáig ment, hogy már az első pár versenyen eldőlhet a bajnokság, hiszen később mindenki áttér majd a 2014-es fejlesztésekre.
Domenicali mostanra kicsit visszafogottabban beszél, a téli tesztidőszak alapján bizakodik, de inkább nem ígér semmit.
“Az első, ausztráliai időmérő után korai lenne következtetéseket levonni, mert az csak a novemberig tartó út első lépése lesz. Ezzel együtt valóban fontos mércének tekinthető az erőviszonyokat illetően. Én arra számítok, hogy a tavaly Sao Paulóban az élen járók lesznek elöl most is, méghozzá valószínűleg kisebb különbségekkel – legalábbis ezt reméljük” – mondta a Ferrari hivatalos oldalának.  
“Miért gondolom, hogy a Ferrari előbbre lépett? Az új üzleti struktúránk, a munkamódszereink, az eszközeink fejlesztése, valamint a teszteken látott, az elvárásokkal összhangban lévő eredmények mind azt mutatják, hogy a korábbiakhoz képest most a jó úton járunk. Szóval csak saját magunkra koncentrálva, és feltéve, hogy senki nem csinált valami kiugrót, úgy gondolom, hogy végig az élen küzdhetünk majd idén. Egy ausztráliai dobogós helyezés jó alap lenne a további építkezéshez” – magyarázta a főnök, hozzátéve, hogy az idei, a Toyotánál végzett szélcsatornás munka már valóban hasznot hajt, ez adja majd a fejlesztés 90 százalékát.
Domenicali a fentiekkel együtt újra kitért arra, hogy az idei küzdelem intenzitása kisebb lesz, hiszen mindenki kénytelen a 2014-es projekttel is foglalkozni. Véleménye szerint a kisebb csapatok a lehető legkorábban átállnak majd a jövő évi fejlesztésre, a nagyok pedig igyekeznek megtalálni az ideáli kompromisszumot a két párhuzamos munka között, hogy a szezon végéig versenyben maradhassanak.

Kommentek

Már ezért is többet kell fizetniük az autósoknak

Az autósok 2016-ban átlagosan 78 000 forintért kötöttek teljes körű casco biztosítást, ami közel 9 százalékkal haladja meg az előző év hasonló időszakában mért szintet (71 600 Ft).

Magyar pilóta a ralikrossz-világbajnokságban

2017-ben állandó magyar versenyzővel startol a ralikrossz-világbajnokság.

Drága a magyar üzemanyag, ennyiért adják a szomszédok

Szétnéztünk, hogy a szomszédos országokban mennyibe kerül az üzemanyag, és a müzlibe vágtuk a kanalat.

Jön az ingyenes magyar KRESZ-vizsga

A tervek szerint ingyenessé teszik a KRESZ-vizsgát a diákok számára.

Chevy Camaro ZL1 1LE: csak véletlenül kap rendszámot

Egyedi komponensekkel és hangolással tette versenypálya-kompatibilissé a Camaro eleve legsportosabb kivitelét a Chevrolet.

Minden második autós kártérítést kap

500 millió forintból javítják ezekben a hetekben a kátyúkat országszerte, de a Magyar Közút szerint az általuk használt anyag csak ideig-óráig jó, a tartóssága változó. Akinek megsérült az autója, jelentkezzen, jár a pénz.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

F1: Itt a (bal)szerencsés új Red Bull – videó

A Red Bull Racing-csapat vasárnap 13 óra 13 perckor leleplezte 2017-es Forma-1-es autóját, az RB13-ast. Tesznek a babonákra.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

F1: Pályán a McLaren és a Renault

Barcelonában a McLaren-Honda és a Renault is pályára küldte új Forma-1-es autóját.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.