F1: Harmadik generációs pilóták kora?

Damon Hill fia az F1 kapujában

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.03.06. 12.30

A Forma-1 első háromgenerációs dinasztiája lehet a Hill család, ugyanis legifjabb képviselőjük, Josh a Forma-1 felé igyekszik, ráadásul élvezi apja, Damon és Bernie Ecclestone támogatását.

Azok után, hogy a 90-es években Damon Hill és Jacques Villeneuve személyében megjelentek a legendás versenyzők fiai a pályákon, Bernie Ecclestone szerint itt az idő, hogy egy harmadik generációs F1-pilóta is bemutatkozzon. Erre van is esély a közeljövőben, hiszen Damon Hill 22 éves fia, Josh a Forma-3-ban versenyez idén, ráadásul eddigi eredményei alapján nem is tűnik tehetségtelennek.
Josh mögött ott áll apja, Damon, aki minden szempontból igyekszik segíteni fia karrierjét, egyrészt menedzseli a fiát, másrészt minden bizonnyal versenyzői tanácsokkal is ellátja. Josh ennek eredményeképp 5 versenyt is megnyert a Formula Renault sorozatban, és most továbbléphet a Forma-3-as Európa-bajnokságba, amelynek győztese év végen F1-es tesztlehetőséget kap a Ferraritól.
Josh nagyapja a kétszeres világbajnok Graham Hill, aki 1962-ben és 1968-ban nyerte címeit, míg apja, Damon 1996-ban lett bajnok a Williams-Renault-val. Graham és Damon Hillt nemrég a Motor Sport magazin a halhatatlanjai közé választotta, a beiktatáson Damon és Josh együtt képviselték a családot. 
A dinasztikus összetartást erősíti, hogy a legifjabb Hill is a jellegzetes, Londoni Evezősklub mintáival díszített sötétkék alapon fehér csíkos sisakkal versenyzik. Előmenetelét pedig bizonyára segíti a családi háttér, még akkor is, ha tudjuk, hogy a fiúknak örök kihívást jelent kilépni apjuk és nagyapjuk árnyékából. Josh helyzetét ráadásul Bernie Ecclestone támogató szavai is segítik. “Fantasztikus lenne egy harmadik generációs pilóta. Remélem, Damon fiának sikerül bemutatkoznia a Forma-1-ben” – nyilatkozta az F1 ura.

Kommentek

Végtelenül egyszerű parkolást szúrt el ez a BMW-s

Két és fél perc tömény parkolási anomália, a végén pedig eljő a kiütéses győzelem is.

Stuttgart nem kér az öreg dízelekből

Csak Euro 6-os besorolású autók hajthatnak be 2018-től Stuttgart belvárosába, kivételt képeznek az áruszállítók.

100 új buszt kaptak a vidéki közlekedési központok

Összesen 100 vadonatúj, magyar gyártmányú Credo autóbusz állt forgalomba a vidéki közlekedési társaságoknál december vége óta.

Szokatlan koreográfiával űzi az unalmat ez a motoros

Aligha tanácsos ilyet tenni a forgalomban, védőfelszerelés nélkül meg pláne nem, de ezt a motorost épp most szállta meg az unalom.

Ilyen Saleen S7-es nincs több, ez pedig éppen eladó

Aki hajlandó kicsengetni ezért a Saleen S7-esért egy tetemes összeget, az nem csak egy ritkasággal, hanem egy vérbeli versenyautóval is gazdagabb lesz.

Segítene parkolni a Magyar Telekom

A betonba épített szenzorok segítenének az autósoknak szabad parkolóhelyet találni a városokban.

Három hengerrel támad az új Ford Fiesta ST

1,5 literes háromhengeres turbómotorral érkezik a hothatchek közé a Ford Fiesta legsportosabb változata, az ST.

Pórázon tartott Tiguan

Megfontolta, kitalálta, elvetette, újra kitalálta, legyártotta. 22 évvel a RAV4 után egy komoly konkurenst állított a SEAT az Ateca modellel a kompakt SUV-oknak.

Bajban van az Aston Martin

Jelentősen, 27 százalékkal nőtt az Aston Martin sportautógyártó tavalyi adózás előtti vesztesége, és ezzel már a hatodik egymást követő évet zárta mínuszban.

Fotón, ahogy az új Ladák Budapestre érkeznek

Begurult az első két kamion. Rakományuk friss, ropogós Lada Vesta.

F1: A Mercedes szerint műbalhét csinált a sajtó

Valtteri Bottasnak nincs baja azzal, hogy adatokat kell megosztania új csapattársával, Lewis Hamiltonnal.

Prémium Peugeot? Már majdnem igen!

A legtöbb népautós gyártó két kézzel kapar a prémium jelzőért, az új 5008 GT kétharmada ki is érdemli.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.