F1: Harmadik generációs pilóták kora?

Damon Hill fia az F1 kapujában

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.03.06. 12.30

A Forma-1 első háromgenerációs dinasztiája lehet a Hill család, ugyanis legifjabb képviselőjük, Josh a Forma-1 felé igyekszik, ráadásul élvezi apja, Damon és Bernie Ecclestone támogatását.

Azok után, hogy a 90-es években Damon Hill és Jacques Villeneuve személyében megjelentek a legendás versenyzők fiai a pályákon, Bernie Ecclestone szerint itt az idő, hogy egy harmadik generációs F1-pilóta is bemutatkozzon. Erre van is esély a közeljövőben, hiszen Damon Hill 22 éves fia, Josh a Forma-3-ban versenyez idén, ráadásul eddigi eredményei alapján nem is tűnik tehetségtelennek.
Josh mögött ott áll apja, Damon, aki minden szempontból igyekszik segíteni fia karrierjét, egyrészt menedzseli a fiát, másrészt minden bizonnyal versenyzői tanácsokkal is ellátja. Josh ennek eredményeképp 5 versenyt is megnyert a Formula Renault sorozatban, és most továbbléphet a Forma-3-as Európa-bajnokságba, amelynek győztese év végen F1-es tesztlehetőséget kap a Ferraritól.
Josh nagyapja a kétszeres világbajnok Graham Hill, aki 1962-ben és 1968-ban nyerte címeit, míg apja, Damon 1996-ban lett bajnok a Williams-Renault-val. Graham és Damon Hillt nemrég a Motor Sport magazin a halhatatlanjai közé választotta, a beiktatáson Damon és Josh együtt képviselték a családot. 
A dinasztikus összetartást erősíti, hogy a legifjabb Hill is a jellegzetes, Londoni Evezősklub mintáival díszített sötétkék alapon fehér csíkos sisakkal versenyzik. Előmenetelét pedig bizonyára segíti a családi háttér, még akkor is, ha tudjuk, hogy a fiúknak örök kihívást jelent kilépni apjuk és nagyapjuk árnyékából. Josh helyzetét ráadásul Bernie Ecclestone támogató szavai is segítik. “Fantasztikus lenne egy harmadik generációs pilóta. Remélem, Damon fiának sikerül bemutatkoznia a Forma-1-ben” – nyilatkozta az F1 ura.

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.