F1: A tavalyi forma nem lesz elég!

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.03.06. 15.00

A Toro Rossó-s Daniel Ricciardo azt mondja, tisztában van vele, hogy idén már villantani kell, különben a Red Bull nem előlépteti, hanem elődeihez hasonlóan dobja majd.

A Toro Rosso párosa idén második évét kezdni meg a Red Bull utánpótláscsapatánál, így 2013-ban már komoly lesz a tét Jean-Eric Vergne és Daniel Ricciardo számára. Kiemelkedő teljesítmény mellett valamelyikük akár Mark Webber helyére is léphet 2014-ben, de egy középszerű szezon ejtéssel végződhet.


A tavaly négy 9. és két 10. hellyel összesen 10 pontot szerző, a bajnokság 18. helyén záró Ricciardo tisztában van vele, hogy mennyire fontos az új idény.
“Igazán nem szeretnék nagyképű vagy elbizakodott lenni, de az első évben az ember egyszerűen örül, hogy bejutott a Forma-1-be, viszont amint megszokta a környezetet, ez már nem elég. Szóval idén már nem lesz elég számomra, hogy egyszerűen csak vezethetek. Okkal akarok a pályán lenni, jó eredményeket szeretnék.”
“Sokkal magabiztosabb vagyok, épp ezért tényleg hiszem is, hogy hozhatom az eredményeket. Nagyok az elvárásaim magammal szemben, nem egyszerűen csak vezetni akarok, az már nem lesz elég.”
A 23 éves ausztrál konkrétabban is megfogalmazta az idei céljait:
“Azt hiszem, kezdetnek jó lenne rendszeresen, biztosan hozni a pontokat. A pontszerző helyeken már tényleg tétje van a versenyzésnek. A 15-16. helyen menni nem akkora élvezet. Ha ott a jutalom, úgy sokkal izgalmasabb.”
“Szóval egyértelműen a többszöri pontszerzés a cél, és az, hogy a csapattársam előtt végezzek. Nem egy ponttal, hanem meggyőző fölénnyel. Ezzel lennék elégedett. Egy dobogós helyezésnek vagy egy győzelemnek még jobban örülnék, de egyelőre ennyi is elég lesz.”

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.