F1: Vettel nem ájult el a teszttől

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.03.04. 11.35

A címvédő kicsit csalódottan nyilatkozott a téli tesztelés végén, azt állítja, hogy a gumik nagyon nehézzé tették a munkát és nem is sikerült mindent elvégezniük, amit szerettek volna.

A Red Bull 2013-as idénye nem indult a legjobban, hiszen az RB9-es tervezése és építése az előző évi hajrá miatt késve kezdődött, majd a téli teszteken sem villogott a csapat.
Bár a riválisok úgy vélik, hogy a Red Bull ködösített a tesztelés alatt, és a szakemberek is azt sejtik, hogy továbbra is a bikás autó a leggyorsabb (még ha csak kicsi előnnyel is), a vasárnapi zárás után Sebastian Vettel mégsem beszélt túl lelkesen.
“Azt hiszem, nagyjából jó formában vagyunk. A tesztelés összességében jó volt, nem volt túl sok problémánk. De ha megnézzük a három tesztet, a csapatok mind a gumiktól függtek, néha hihetetlenül nehéz volt értelmezni a beállítási változtatásokat, megtalálni a jó irányt.”
“Nem pipálhattunk ki mindent, amit szerettünk volna, az utolsó két nap pedig nem alakult olyan jól, mint vártuk. De van még egy kis idő a szezon kezdete előtt. A cél a további javulás, ezen fogunk dolgozni” – magyarázta a háromszoros bajnok.
A Mercedes szombati, majd vasárnapi csúcsköre nem izgatta túlságosan Vettelt: “Igen, láttuk a köridőt, de nem világos, hogy mikor melyik gumi milyen teljesítményt jelent.”

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

F1: Ilyen, amikor Verstappen nagyon hülyén néz ki

A Red Bullnál Mikulás-napi rendezvény volt december 6-án, Max Verstappennek sikerült hülyét csinálnia magából.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.