F1: Vettel nem ájult el a teszttől

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2013.03.04. 11.35

A címvédő kicsit csalódottan nyilatkozott a téli tesztelés végén, azt állítja, hogy a gumik nagyon nehézzé tették a munkát és nem is sikerült mindent elvégezniük, amit szerettek volna.

A Red Bull 2013-as idénye nem indult a legjobban, hiszen az RB9-es tervezése és építése az előző évi hajrá miatt késve kezdődött, majd a téli teszteken sem villogott a csapat.
Bár a riválisok úgy vélik, hogy a Red Bull ködösített a tesztelés alatt, és a szakemberek is azt sejtik, hogy továbbra is a bikás autó a leggyorsabb (még ha csak kicsi előnnyel is), a vasárnapi zárás után Sebastian Vettel mégsem beszélt túl lelkesen.
“Azt hiszem, nagyjából jó formában vagyunk. A tesztelés összességében jó volt, nem volt túl sok problémánk. De ha megnézzük a három tesztet, a csapatok mind a gumiktól függtek, néha hihetetlenül nehéz volt értelmezni a beállítási változtatásokat, megtalálni a jó irányt.”
“Nem pipálhattunk ki mindent, amit szerettünk volna, az utolsó két nap pedig nem alakult olyan jól, mint vártuk. De van még egy kis idő a szezon kezdete előtt. A cél a további javulás, ezen fogunk dolgozni” – magyarázta a háromszoros bajnok.
A Mercedes szombati, majd vasárnapi csúcsköre nem izgatta túlságosan Vettelt: “Igen, láttuk a köridőt, de nem világos, hogy mikor melyik gumi milyen teljesítményt jelent.”

Kommentek

Ömlik a kínai Audi

A Volkswagen felfuttatja az Audi gyártását Kínában. Elsősorban hibrid és elektromos hajtású modellekkel bővítik majd a kínálatot.

Olasz fordítás

Egy legendás név, egy legendás roadster, 170 lóerős turbómotor, vászontető, és közvetlen kormányzás. Ugye milyen jól hangzik? Kipróbáltuk az MX-5 felpaprikázott olasz testvérét.

Karambollal végződött a robotautók első versenye

Mindössze két autó indult az új Roborace széria legelső futamán. Egyikük karambolozott és kiesett a versenyből, a másik gond nélkül teljesítette a távot.

4 évig nem takarította ki az autót, ez volt benne

Csúnya látvány, ami főleg akkor fog szíven ütni, ha kedveled az autókat.

Lotus 007: leghíresebb márkatársát köszönti az Evora különkiadása

Különleges kezelésnek vetette alá a fél éve bemutatott Evora Sport 410 modellt a Lotus. Az egyedi munka a világ talán leghíresebb Lotusa előtt tiszteleg.

Megvennéd Niki Lauda BMW M1-esét?

Bőven több, mint 500 millió forintot érhet Niki Lauda egykori BMW M1-ese, ami légitársasága alapítása miatt adott el.

Furcsa platós Mazda MX-5 keresi új gazdáját

Megnyújtották a Mazda MX-5-ös tengelytávját, hogy platós hordárként üzemelhessen. Most pedig éppen eladó a szokatlan mű.

Így vágnak szét egy Porsche Panamerát a tűzoltók

A présgépbe dobás helyett inkább a tűzoltóknak adták az előszériás autót, hogy gyakorolják a mentést.

Egyre népszerűbb Oroszországban a Kamaz

Az orosz gyártó 2016-ban tovább növelte piaci részesedését. A legkeresettebb modellek között szinte csak Kamaz gyártmányokat találunk.

Hajmeresztő, mire képes 1 perc alatt az új Bugatti

Nem csak felgyorsul 400 km/órás sebességre a Bugatti Chiron, hanem meg is áll majd. Mindezt egy percen belül.

Őrült hod rod lett a pusztulásra ítélt Porsche 911-esből

Alaposan átszabták amerikai mintára ezt a Porsche 911-est, a laposabb és hiányosabb kasztniba Chevrolet V8-as motor került.

Legendás francia filmet forgatott újra a Ford

40 éves filmet forgatott újra a Ford modern formában és egy piros Mustanggal a főszerepben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.