Az amerikai versenyzőlegenda, Mario Andretti meg van győződve róla, hogy az új austini pálya végre méltó otthont jelent majd az F1 számára az USA-ban, de úgy gondolja, a sportág népszerűségét lehetne még más módon is növelni náluk.
Az 1978-ban a Lotusszal F1-es világbajnoki címet nyerő, négyszeres IndyCar-bajnok, NASCAR-futamgyőztes, sokszoros Le Mans-induló Andretti bő három hete a Circuit of the Americas hivatalos avatóünnepségén már körözött a pályán egykori bajnoki járgányával, és úgy volt, hogy egy mai Lotust is vezet majd. Az utóbbiról lemaradt, ugyanis az R30-assal műszaki problémák voltak, de legszívesebben már ezen a hétvégén pótolná dolgot.
“Nagyon szeretném vezetni a kicsikét! Talán beugorhatnék a pénteki edzésen. Rájuk kéne telefonálnom” – viccelődött a Globe and Mailnek nyilatkozva a 72 éves versenyző. 
“Frankón, az lett volna a hétvégém fénypontja, ha beülhetek abba az autóba is, már beöltöztem, készen álltam, de végül nem próbálhattam ki. A mai F1-es autók kész mérnöki csodák, pont ezért szerettem volna belekóstolni. Nagyon csalódott voltam, amiért nem jött össze, de megígérték, hogy kerítünk majd rá alkalmat, szóval rendben van a dolog.”
 
Andretti persze nem gondolja komolyan, hogy a pénteki szabadedzésen vezethetne, de abban biztos, hogy egy amerikai pilóta szereplése még inkább növelhetné az F1 iránti érdeklődést az USA-ban. 
A Caterhamnél ugyan ott van a kaliforniai Alexander Rossi, de a tesztpilóta a csapat döntése alapján nem veheti el az felkészülési időt az állandó versenyzőktől. Andretti szerint kiváló megoldás lenne, ha a csapatok indíthatnának harmadik autót is, amelyet aztán vendégpilóták vezetnének.
“Én nagyon szeretném, ha az F1-ben újra engednék a szabályok egy harmadik autó bevetését, amelyet beugró pilóták vezetnének. Én is így mutatkoztam be. Ha az adott futamon egy hazai pilóta is versenyez, az jelentősen megnöveli az érdeklődést, mindig jól jön le az ilyesmi. Minél nagyobb a hírverés, annál jobb!”