Tegnapelőtt erősítette meg a HRT, hogy a tulajdonos, a madridi Thesan Capital befektetési csoport eladásra kínálja a csapatot. 
A spanyol sportlap, az AS most érdekes részletekkel szolgált az alakulat helyzetéről, a hírek alapján nyilvánvaló, hogy a tavaly nyáron beszállt Thesan nem finanszírozta eléggé a csapatot. 
Az AS állítása szerint a HRT-ért 40 millió eurót kérne a tulajdonos, jelenleg indiai és abu-dzabi befektetőkkel tárgyalnak. Úgy tudni, hogy igen sürgős lenne az eladás, ugyanis a kassza üres, a kiscsapat 32 fős leépítésre készül, és ha december 1-jéig nem sikerül rendezni a pénzügyi hátteret, következik a csőd.
Az AS információi alapján a HRT-nél már jó ideje konkrétan a versenyautó működtetésén és alkatrészein is spórolni kényszerülnek, egyes szerelők egyenesen féltik a két pilótát, ugyanis szerintük nem biztonságosak a járgányok. 
A feltételezést erősíti, hogy a Koreai Nagydíj időmérőjén Narain Karthikeyan, az Indiai Nagydíjon Pedro de la Rosa szállt el fékhiba miatt, míg két hete, Abu-Dzabiban Karthikeyannál a kormánymű ragadt be a versenyen.
Az AS hozzáteszi, hogy a csapat vezetése az idényből való kiszállást is fontolgatta már, de úgy döntöttek, hogy a nehézségek ellenére igyekeznek teljesíteni a Concorde Agreement feltéteteleit, így nem hagynak ki futamot.
A vevők keresése mellett szponzoroktól is próbálnak pénzt szerezni: a lap úgy tudja, az ügyvezető, Saul Luis de Marcos a kínai motorsportszövetségnek levélben felajánlotta, hogy 30 millió eurós támogatásért cserébe 2013-ra versenyzői állást adnak a jelenleg tesztpilótaként alkalmazott Ma Csing-Huának.