Bár akadt már néhány látványos baleset, a mostani versenyen is akadt jó néhány incidens, de a pálmát idén egyértelműen a mercedeses Nico Rosberg és a HRT-s Narain Karthikeyan ütközése vitte.
A német a 9. körben próbált elmenni a sokkal lassabb Karthikeyan mellett a 15. kanyarban, de a Mercedes a bal első kereke ráfutott az indiai jobb hátsójára és úgy repült el, mint Webber Valenciában 2010-ben, amikor Heikki Kovalainennel talákozott. Karthikeyan utólag azt mondta, semmit sem tehetett.
“Ma nem volt meg a tempónk, úgyhogy csak arra koncentráltam, hogy egyenletes köridőket teljesítsek és a maximumot hozzam ki az autóból. A 9. körben azonban hidraulikai hiba miatt nem lehetett fordítani a kormányt, szóval elvettem a gázt. Sajnos Rosberg pont mögöttem jött és már nem tudott kikerülni. Borzasztóan szerencsétlen eset volt, de igyekszem elfelejteni és inkább már az Amerikai Nagydíjra gondolok” – magyarázta.
 
Rosberg esetleg megtörhette volna a Mercedes mostanra négyfutamosra bővült nullázási sorozatát, de ő is tehetetlen volt a balesetben:
“Narain kormányműve elromlott, nem tudott fordulni, azonnal fékezett, de én persze nem számítottam arra, hogy ott fog lassítani, ahol lazán padlógázzal megyünk. Nem számítottam rá, így nem is reagálhattam időben.”
Rosberg kiesése után Michael Schumacher ugyan célba ért, de a hétszeres bajnok csak a 11. helyen ért célba, azaz a Mercedes megint nem szerzett pontot, az üldöző Sauber még Sergio Perez hibája ellenére is 12 pontra közelítette meg a gyári alakulatot két futammal a vége előtt.
“Sajnos megint csak azt mondhatjuk, hogy pechünk volt ma. Defekt miatt a verseny vége felé volt egy plusz kiállásom, emiatt buktam el a pontszerzést. Persze ez is a pakliban van, nem lehet mit tenni, de igazán kár érte, mert a tempó jó volt, pontokat hozhattunk volna. A futam vége felé reménykedtem, hogy beérhetem a top10-et, jól is haladtam, de nem jött össze” – mondta az év végén távozó legenda.