F1: Vettel nem félne Alonsótól

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2012.09.20. 10.00

Sebastian Vettel újra kijelentette, hogy nem lenne gondja azzal, ha a Ferrarinál Fernando Alonso csapattársaként kellene versenyeznie, igaz, a címvédő egyelőre nem készül ilyesmire.

Sebastian Vettelt már első, Toro Rossó-s győzelme óta emlegetik a Ferrarival kapcsolatban, a pletykák, találgatások pedig különösen felerősödtek idén, sokan tudni vélik, hogy a német pilóta akár már 2014-ben is az olasz csapatnál köt ki.

Vannak, akik szerint Alonso “házon belül” kicsinálná Vettelt, vagy épp nagy balhé lenne a párosításból, de a Ferrari vezetői többször is kijelentették már, hogy egy napon szívesen látnák őt a vörös autóban. A Red Bull-pilóta most újra jelezte, hogy számára nem lenne gond Alonso csapattársaként versenyezni.

“Nem félnék Fernandóval egy csapaton belül versenyezni, hiszen végül is a csapat javára szolgál, ha két jó versenyzője van, és nekem is úgy jó, ha minél nagyobb a kihívás” – mondta, majd gyorsan hozzátette, hogy a fentiek ellenére a Red Bull az otthona. “De a legfőbb, hogy nagyon jól érzem magam a Red Bullnál és egyáltalán nem gondolok a távozásra.”

Egyelőre ugyan más csapatnál, de idén mindenképpen Alonso Vettel legnagyobb ellenfele, a második címvédésnek ő tehet keresztbe, és ezt a jelenleg 39 pontos hátrányban lévő német is elismeri.

“Az autója nem olyan rossz, mint sokan mondják, igazából csak az idény elején nem volt versenyképes. És végső soron ő az, aki mindig, minden körülmények között ott volt az élen, nagyon megbízható, ezért tartom az Alonso-Ferrari csomagot a legerősebbnek.”

A kétszeres bajnok persze sietett hangsúlyozni, hogy még ő is versenyben van:

“Nyilván az a jobb, ha az ember vezeti a pontversenyt, de a hozzáállás így sem változik. Mindig a legtöbbet akarjuk kihozni önmagunkból és a csapatból. Ha üldözőként jobban hajt az ember, az nem jó jel, hiszen azt jelenti, hogy korábban nem adott bele mindent. A cél az összes futam megnyerése, aztán majd meglátjuk, mi lesz.”

Kommentek

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

Csalásgyanú miatt vizsgálják a Porschét

A német WirtschaftsWoche szerint a német szövetségi közlekedési minisztérium és a Kraftfahrt-Bundesamt (KBA) gépjármű-nyilvántartó hivatal az üzemanyag-fogyasztási értékeket manipuláló szoftver gyanújával vizsgálatot indított a Porschénél.

Januárban jön a Lexus új zászlóshajója

28 évvel az első, eredeti Lexus LS megjelenése után színre lép a modell ötödik generációja. Még nem sok mindent tudunk róla.

Üdvözöl a pokol

Rájöttem a titokra: minél hosszabb egy Mercedes neve, annál nagyobb a móka; és az új E 63 neve bizony piszok hosszú. Portugáliában teszteltük minden idők legerősebb E-osztályát.

Videón, ahogy egy kismama szétveri férje autóját

Megtudta, hogy megcsalta a férje, gyermeke apukája, erre nem gyöngén bepöccent a leendő anyuka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.