F1: Schumacher odavan az éjszakáért

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2012.09.17. 12.30

Michael Schumacher nem titkolja, hogy nagyon kedveli az éjszakai szingapúri futamot, a hétszeres bajnok reméli, hogy az élvezet mellé eredmény is társul majd.

A hétvégén indul a 2012-es idény hajrája, Európa után következnek a tengerentúli futamok. Az első a Szingapúri Nagydíj lesz, a villanyfényes hétvége pedig Michael Schumachert is felvillanyozza.

“Szingapúr sok szempontból teljesen egyedi, ott a város, az, hogy éjszaka versenyzünk, és persze maga a pálya is. Elsőre úgy tűnhet, hogy az egész egy kicsit lazább, mert éjszaka folyik az akció, de természetesen nincs így. Igazság szerint komoly munkát kíván, hogy az európai időzónában tartsuk a bioritmust, hogy a maximumot tudjuk hozni a versenyen. A pálya szépsége a technikássága, igazán nehéz tökéletes kört összerakni. A viszonylag biztató monzai hétvége után újabb ígéretes teljesítményt remélünk, nagyon várom az éjszakai futamot!” – mondta a hétszeres bajnok.

Csapattársa, Nico Rosberg is nagyon szereti a különleges helyszínt:

“A Szingapúri Nagydíj az év egyik fénypontja, nagyon élvezetes hétvége. A város fantasztikus, 2008-ban pedig második lettem a versenyen, ami nagyszerű élmény volt, nagyon szép emlék. Mindig egy kicsit furcsa éjszaka versenyezni, hajnali ötkor lefeküdni és délután felkelni, de meglepően könnyű alkalmazkodni. Én nagyon szeretek a Marina Bay pályán vezetni, egyedi utcai pálya a hőség, a páratartalom miatt, már önmagában a kanyarok száma és a mesterséges megvilágítás is kihívás.”

A Mercedes motorsportfőnöke, Norbert Haug így jellemzi a következő versenyh:étvégét
 
“Az idei Szingapúri Nagydíj a 2012-es idény utolsó, tengerentúli szakaszának kezdetét, hét futam kilenc héten belül. Bár az átlagsebesség viszonylag alacsony, a pálya kemény kihívás a versenyzők és az autók számára is. Összesen 23 kanyar, csak az utolsó szektorban 10, a pilóták közel ötezerszer váltanak sebességet a verseny alatt. A 100 másodperc feletti köridő a naptár leghosszabbja és csak Monacóban kisebb az átlagsebesség, azonban a tavalyi szingapúri versenyen majdnem háromszor annyi előzés volt, mint Monacóban. Szingapúr egészen más lesz, mint a legutóbbi pálya, Monza, egyenesek és gyors kanyarok helyett sok lassú kanyar.” 

Kommentek

F1: Megmutatjuk Vettel kedvenc zenéit

Szokatlan playlisteket állítottak össze Sebastian Vettelel kapcsolatban, de a rádiós beszólásai alapján telitalálat a két lista.

F1: Torpedóval a fején indul az orosz pilóta

A hazai versenyére érdekes sisakfestést választott a Toro Rosso versenyzője, Danyiil Kvjat. A Vettel-balesettel viccel az orosz pilóta, torpedóval a fején versenyez majd.

F1: Megosztottak a pilóták az új fejvédőről

A héten eldőlt, hogy a glóriának nevezett fejvédő rendszer végleg süllyesztőbe kerül, helyette a pajzs névre keresztelt eszközzel kezdenek kísérletezni.

F1: Meglepő dolgot mondtak a Mercedes-motorról

Sergio Perez, a Force India pilótája szerint a Mercedes motorelőnye eltűnt, csak a Hondát előzik biztosan a németek.

Kipakol egy kamionsofőr, ezért hagyja ott a pályát

Egy férfi nemrég azzal kereste meg szerkesztőségünket, hogy elmondja miért hagyja abba a kamionvezetést. A hatóságok utaznak a teherautókra, az autósokat pedig szidják a kamionsofőröket.

Lengén öltözött hölgyek olasz autókra gerjednek

Az életet igenlő szenvedély, a nagy kanállal habzsolt élvezet minden valamire való olasz autóban megbújik, és az alábbi képek alapján nagyon úgy tűnik, hogy a hölgyek tisztában vannak ezzel a ténnyel. Hiába, egy Ferrari V8-as hörgése többet mond ezer szerelmes szónál.

Ezért változott a lámpaprogram a Nagykörúton

A Budapest Közút szerint a nagykörúti lámpaprogram módosítása a közlekedők érdekében történik, aminek a tömegközlekedéssel és a közúti közlekedéssel közlekedők is kedvezményezettjei lehetnek.

Franciaországban magára hagytak egy Lada-kereskedést, tele autókkal

Úgy tűnik, Franciaországban tényleg a kutyának sem kellett a Lada, egy komplett kereskedés áll évek óta elhagyottan, autókkal együtt.

TOP10: Halott márkák örökéletű szépségei

Biztos lehet benne mindenki, nem az ő szépségükön múlt gyártójuk megszűnése. Halott autómárkák egykori csodálatos alkotásaiból következik szubjektív válogatás.

Halálos baleset a veteránautó-versenyen

Egy pilóta meghalt, utasa pedig életveszélyes sérüléseket szenvedett, amikor veterán Jaguarjuk fának ütközött egy amerikai túraralin.

F1: Egyéves problémát oldhat meg a Haas

A fékekkel a tavalyi bemutatkozás óta küszködő Haas-csapat az Orosz Nagydíjnak új beszállító termékével vág neki.

F1: Túl kicsi a rajtszám? Nem indulhat az autó!

A Nemzetközi Automobil Szövetség megszigorította a rajtszámok és versenyzői nevek megjelenítésére vonatkozó előírásait, a Spanyol Nagydíjtól elvileg képesek lehetünk messzebbről azonosítani a pilótákat.

Eladja a Ducatit az Audi?

A hírek szerint a Volkswagen-csoport megkezdte az olasz sportmotor-márka eladásának előkészítését. A Ducati Ferdinand Piëch szíve csücske volt.

Alonso: A célba érés már nagy eredmény lenne

Fernando Alonso 2017-ben Forma-1-es versenyen még nem jutott el a kockás zászlóig, reméli, hogy a frissített Honda-motorral Szocsiban legalább a célba érés összejön végre.

Kémfelvételen a Škoda Yeti utódja

Karoq néven érkezik egy hónap múlva a második generációs kompakt Škoda SUV. Csehországban lefilmezték egy prototípusát.

Nem működik a Toyota stratégiája

A világ minden részén népszerűek a plug-in hibridek – mindenütt, kivéve Kínát. Az ázsiai ország miatt a Toyota kénytelen lesz újragondolni stratégiáját.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.