A Magyar Nagydíj hétvégéjén menetrendszerűen megérkezett a Red Bull műszaki szabályosságát firtató újabb minibotrány, a Hungaroringen arról szóltak a hírek, hogy a címvédő csapat egy, a hivatalos munkamódszert, és így a parc fermé szabályokat megkerülő kézi kapcsolóval módosította az autója hasmagasságát a Kanadai Nagydíjon, amit az FIA kérésére módosítani kellett.

A Red Bull motorsportfőnöke, Helmut Marko cáfolta, hogy ilyesmivel trükköztek volna, majd azzal a lendülettel a Ferrarira is terelte a gyanút, az osztrák szerint értelmetlen őket támadni, miközben az olasz csapat hosszú ideig valóban használt ilyen megoldást.

“Sosem állítgattunk semmit kézzel. Nem is értem, miért vannak felháborodva, tudjuk, hogy a Ferrari viszont vagy egy évig csinálta ezt” – mondta az Auto Motor und Sportnak.

A brit Autosport rákérdezett Marko állítására a Ferrarinál, ahol tagadták a vádat, sőt még azt is igyekeztek elkerülni, hogy csalásról szóló vita keveredjen az ügyből.

“Ez egyáltalán nem igaz” – mondta egy maranellói sajtós az Autosportnak. “De valóban csalással vádolnak minket? Tényleg? Mi mindenesetre hiszünk abban, hogy az FIA biztosítja, hogy a szabályokat nem szegik meg.”