Míg Vitalij Petrov egész hétvégén jól szerepelt, Bruno Sennának sokkal nyögvenyelősebben alakult a Koreai Nagydíj szombatig. A brazil falnak ment az első edzésen, megpördült a második és harmadik gyakorláson is, az időmérőn pedig csak a 15. lett, nem épp a legjobb eredmény a születésnapján.

“Elég nehéz hétvége volt eddig, és a mai nap sem a terv szerint alakult. Ez az első idei rossz időmérőm, remélem, egyben az utolsó is! Van ilyen, néha egyszerűen nem sikerül mindent kihozni az autóból a legfontosabb pillanatban” – ismerte el a brazil.

“Vitalij szép munkát végzett, láthattuk, hogy az autóra lehet számítani, jó potenciál van benne a versenyre. Az autó jó, valószínűleg nem mentem vele eleget, hogy bátram nyomjam, amikor kellett volna az időmérőn. Csak pár kanyarban voltam rosszabb Vitalij idejénél, de ennyi a különbség a Q2 és a Q3 között. Nem a legjobb módja a születésnapom megünneplésének, de holnap talán jobb lesz!” – tette hozzá a 28 éves pilóta.

Petrov természetesen sokkal elégedettebb volt, holnap a sűrűjében akar pontokra vadászni:
 
“Nagyon elégedett voltam a mai szerepléssel. Büszkék lehetünk a 8. helyre, és jó lehetőséget ad arra, hogy holnap a mezőny elejében lehessek. Kicsit meglepett, hogy milyen bátran döntöttünk a Q3-as próbálkozással, de amúgy sem volt már időm egy második mért kör befejezésére. Az aszfalt elég sima, jól tapadtak a gumik. A csapat fantasztikus munkát végzett, és pozitívum, hogy semmilyen technikai problémánk sincs a verseny előtt.”

Míg egyes csapatok, pilóták kicsit idegesek a szuperlágy és lágy gumik vasárnapi tartósságát illetően, a Renault-nál nincs panasz:

“A gumik valójában elég jól bírják. Ahogy számítani lehetett rá, a szuperlágy gyorsabb volt a lágynál, de a tartóssága ennek ellenére kimondottan jónak tűnik. A mai kevés üzemanyag mellett gyakorlatilag nem is kopott, bejáratott gumival is majdnem ugyanolyan köridőt tudtunk, mint frisseken. Persze kicsit más lesz a helyzet teli tankkal, de nem várunk nagyobb problémákat. Nem lesz könnyű megtalálni a jó stratégiát, de úgy látjuk, hogy a gumik bírni fogják a versenyt” – magyarázta a vezető versenymérnök, Alan Permane.