Miután Szingapúr után végleg elhagyta a Williams garázsát a még tavasszal lemondott technikai igazgató, Sam Michael, a versenyeken végzett feladatait a Japán Nagydíjtól Mark Gillan veszi át. Az új főnök tudja, hogy nem lesz könnyű dolguk az aerodinamikai tökéletességet követelő szuzukai pályán, de reménykedik benne, hogy mindkét autójuk a top10-ben küzdhet majd vasárnap.  

“Szuzuka vonalvezetése magas átlag-kanyarsebességet és nagy gumiterhelést jelent, a fékek szempontjából viszont kíméletes. Az FW33-as vezethetőségi problémáiról sokkal többet tudunk Szingapúr óta, a Japán Nagydíjra keményen dolgozunk a beállítások optimalizálásán és általában az autó javításán” – mondta Gillan.

“A fő cél, hogy az autó az optimális aerodinamikai keretek között teljesítsen, ez alapvető fontosságú a jó szerepléshez – a cél, hogy mindkét autóval a pontszerző helyért küzdjünk” – tette hozzá.

Az egykor szebb napokat látott csapat idén egyszer sem ért még el dupla pontszerzést, sőt 14 futam alatt összesen csak háromszor zártak a top10-ben, egy 10. és két 9. helyet tudnak felmutatni.