Év közben már készített egy kerékcseréket vizsgáló összesítést az Auto, Motor und Sport, a magazin év végén megismételte a számolást. Arra volt kíváncsi a lap, hogy melyik csapat bonyolította leggyorsabban a kerékcseréket, a győztes – a korábbi vizsgálathoz hasonlóan – a Mercedes GP lett.

Ugyan az egész év leggyorsabb kiállását nem a németek, hanem a Red Bull produkálta, amikor Monzában 2,9 másodperc alatt cserélte le Sebastian Vettel kerekeit, a Mercedes ugyanakkor az idény nyolc versenyén, Malajziában, Törökországban, Németországban, Kínában, Spanyolországban, Monacóban, Nagy-Britanniában és Belgiumban is a leggyorsabb szervizt produkálta.

Második a Red Bull lett, amely a különversenyt Olaszország mellett Bahreinben, Ausztráliában, Magyarországon és Abu-Dzabiban nyerte meg. Háromszor a Ferrari, kétszer, Koreában és Brazíliában a Sauber volt leggyorsabb, a McLaren emberei csak egyszer, Japánban dolgoztak a legsebesebben.

A Mercedes speciális emelőjének és a nyalókás embert helyettesítő lámparendszerének köszönheti dominanciáját. A Red Bullnál hosszas tesztek és edzések után választották ki a kerékcseréért felelős szerelőket, a nyalókás ember egy pszichológiai teszt legjobb kitöltésével nyerte el pozícióját.

Nem jeleskedett a kiállások során a Lotus, ötször volt leglassabb a csapat, négyszer a Hispania és a Renault került a lista aljára.