Majdnem teljesen sötétben fejeződött be a Koreai Nagydíj vasárnap, az eső miatt hosszú percekig ácsorogtak a pilóták a rajtrácson. Sokan nem értették, hogy a kétórás határ ellenére hogyan nyúlhatott 2:48:20.810 órásra a futam, nos úgy, hogy a szabályok lehetőséget biztosítanak arra, hogy felfüggesztés esetén kitolják a kétórás limitet, és ezzel Koreában élt is az FIA.

Két évvel ezelőtt az esős Monacói Nagydíjon érte el a mezőny a kétórás limitet, egy évvel korábban a Nürburgringen volt felfüggesztés, ahol két óra és hat perc hosszú volt a verseny. Kereken ötven éve volt a koreainál hosszabb viadal a Forma-1-ben, az 1960-as Monacói Nagydíjon Stirling Moss 2:53:45.5 óra alatt tett meg száz kört. Ugyanebben az esztendőben az Indianapolis 500 is beleszámított az értékelésbe, az amerikai verseny 3:36:11.36 óra után ért véget.

Rubens Barrichello szerint a verseny utolsó köreiben már nagyon sötét volt, az FIA-nak piros zászlóval meg kellett volna szakítania a versenyt. “Nem volt biztonságos” – mondta Barrichello. “A látási viszonyok nem voltak megfelelőek. Arról lehet vitatkozni, hogy jó időben indult-e el a verseny, de az biztos, hogy öt-hat körrel hamarabb be kellett volna fejezni. Alig láttam valamit.”

Vitantonio Liuzzi nem minden szempontból értett egyet Barrichellóval. “Az utolsó három-négy körben alig láttam a kormányt, mert a műszerfalfények túlságosan élesen világítottak” – fogalmazott a Force India versenyzője. “De a pálya felületét jól lehetett látni, és ez a legfontosabb. A nézőket és a lelátókat nem szükséges figyelni a versenyzéshez.”