A Millward Brawn reklámügynökség negyedévente készít felmérést arról, hogy mely hírességek a leginkább eladhatók a brit piacon. A Celebrity Brand-index összeállításakor figyelembe veszik a “celebek” ismertségét, kedveltségét, pillanatnyi felkapottságát és pozitív példaképként való elfogadottságát, a végül 2000 megkérdezett válaszai alapján összeálló elemzés pedig kiváló iránytű lehet a cégek marketingszakemberei számára, arról, hogy kivel is érdemes összekapcsolni a nevüket vagy terméküket.

Bár már nem tagja az angol válogatottnak, sőt nem is Európában focizik, a listát továbbra is David Beckham vezeti, mögötte a nálunk ismeretlen komikuspáros Ant & Dec, Kylie Minouge és Will Smith áll, az ötödik helyre azonban a mclarenes Lewis Hamiltont rangsorolták, ami jelentős ugrás, hiszen legutóbb még a top10 sem fért be, mostanra azonban például a nálunk is közkedvelt, Nagy-Britanniában pedig tényleg állandóan színen lévő tévés szakácsot, Jamie Olivert is megelőzte a 2008-as F1-bajnok.