Nemrég még arról volt szó, hogy a David Richards vezette Prodrive harmadszor is nekifut az F1-es jelentkezésnek, a főnök szerint ugyanakkor szó sincs ilyesmiről. “Most arra koncentrálunk, hogy a Prodrive 2011-ben visszatérhessen a rali-világbajnokság mezőnyébe” – mondta Richards.

“Ennek az autónak a megtervezése és kifejlesztése önmagában is éppen elegendő erőforrást fog lekötni. Egy vadonatúj Forma-1-es csapat létrehozása, a szükséges anyagi háttér előteremtése nagyon komoly feladat, amelyet nem szabad alábecsülni. Pontosan láttuk, hogy az új csapatoknak milyen anyagi és technikai nehézségeket kellett leküzdeniük, hogy egyáltalán ott legyenek a rajtrácson, nemhogy versenyképesek legyenek.”

“Minden elismerésem az erőfeszítéseikért, de nem hiszem, hogy ez lenne a megfelelő stratégia a Prodrive vagy az Aston Martin számára.” Richards a Prodrive mellett az Aston Martin elnöke is, utóbbi versenysport-aktivitása az F1 nélkül is folyamatosan nő majd.

A Prodrive mellett a szintén brit Lola is pályázott 2009-ben, de a 2011-es indulás már őket sem érdekli.

“A költségplafonos, műszaki szabályegyenlítős 2010-es nevezés tökéletes volt a Lola számára. Huntingdonban már Forma-1-es színvonalú infrastruktúránk van, de az igen előrehaladott F1-es projektünket tavaly nyáron befagyasztottuk. A nemrég bejelentett 2011-es jelentkezés nem biztosít számunkra elég időt egy új, jelentősen különböző program elindítására” – közölte a tulajdonos, Martin Birrane.