A még Campos néven indulási jogot kapott Hispania 2010-es autóját az IndyCar, a World Series by Renault, a GP3 és a GP2 autóit is építő olasz Dallara gyártotta. A sereghajtó kiscsapat technikai igazgatója, a volt Williams-, Honda- és Red Bull-mérnök, Geoff Willis nemrég már lesújtó véleményt fogalmazott meg a járgányról, és most az alakulat gazdasági vezetője, Manfredi Ravetto is ugyanígy nyilatkozott.

“A Dallarától kész ócskavasat kaptunk! Olyan minőségű Forma-1-es autót építettek, amely ma már a Forma-3-ban sem felelne meg” – mondta a Formule 1 Race Reportnak az olasz, hozzátéve, hogy a pármai gyártó olcsó, gyenge minőségű alkatrészekkel spórolt.

Ravetto azt is megerősítette, hogy a Dallara biztosan nem fejleszti tovább a járgányt: “Leszállították az autókat és ennyi. A további fejlesztést már nekünk kell végeznünk.”

A HRT-hez kapcsolódó hír, hogy a csapat állítólag közel jár már a két újonc, Bruno Senna és Karun Chandhok mellé harmadik, tapasztalt tesztelőként alkalmazható pilóta kiválasztásához. A pénteki szabadedzéseken dolgoztatni kívánt pilóta posztjára Giancarlo Fisichella és Christian Klien az esélyes – a hétvégén az osztrák pilóta ott is lesz Kínában.

“Rögtön a (Le Mans-os) Peugeot-tesztem után Sanghajba repülök, hogy kapcsolatban maradjak a csapatokkal. Néha igen gyorsan alakulhatnak a dolgok, ha az ember pedig ott van a versenyhelyszínen, még könnyebb a dolga” – írta honlapján a 27 éves volt Red Bull-versenyző.