A múlt héten felröppent a hír, miszerint az egyik új csapat, a Bruno Sennát szerződtetett Campos Meta komoly pénzügyi gondokkal küzd, milliós tartozása van az autót építő olasz műhely, a Dallara felé, és az alakulat részleges vagy akár teljes eladására is szükség lehet, ha biztosítani akarják a 2010-es indulást.

 Egyes hírek már egyenesen a Campos kidőléséről és a Toyota autóját és csapatának egy részét átvett, de indulási joggal nem rendelkező szerb projekt, a Stefan GP beugrásáról szóltak. A spanyol csapat névadó vezetője, Adrian Campos szerint messze nincs ekkora baj.

“Ott leszünk a szezonnyitón! Tárgyalunk potenciális társtulajdonosokkal, új befektetőket várunk. De az emberek túl sokat összebeszélnek, és ez árt nekünk. Nem fogom eladni a tulajdonrészemet, én maradok a csapatfőnök. A beszálló résztulajdonosnak tiszteletben kell majd tartania a létező szerződéseket. További befektetőket és szponzorokat keresünk, de a projekt így is működik” – nyilatkozta a spanyol a BBC Sportnak.  

A Camposba való beszállással hírbe hozták az idén valószínűleg el sem induló A1GP mögött álló dél-afrikai milliárdost, Tony Teixierát, de Campos hangsúlyozta, hogy nem csak ő van képben: “Teixierát emlegetik, de valójában másokkal is tárgyalunk.”

A Dallarától a tartozások létét is cáfolták: “Ez nem igaz, legalábbis, ami minket illett. Folyik az autó építése, a törésteszteken már túl is van” – mondta az olasz cég vezérigazgatója, Andrea Pontremoli.