Cseppet sem ritka, hogy bemutatásra váró filmeket a száguldó cirkuszon keresztül próbálnak promotálni és egy kicsit még izgalmasabbá tenni. A Red Bull hirdette már a Superman és a Star Wars legutóbbi részeit, a Toyota pedig tavaly a Batman The Dark Knight epizódját népszerűsítette a Brit Nagydíjon.

A Terminator-sorozat harmadik része is feltűnt a versenypályán, 2002-ben a Jaguar kasztnijáról nézett a szurkolókra Arnold Schwarzenegger arca, most pedig, az új folytatás, a Terminator – A megváltás bemutatójának közeledtével a Sony Pictures a Brawnra bízta a világ leggyorsabb reklámtáblájának szerepét.

Az USA-ban május 21-én, Európában pedig 28-án debütáló sci-fi rendezője nagyon örült a reklámnak:

“A Terminator-franchise és a Forma-1 kapcsolata régre nyúlik vissza, és nagyon örülünk, hogy a Brawn GP partnerei lehetünk most. A Forma-1 a csúcstechnikát képviseli és igazi emberi megpróbáltatást jelent, ez pedig tökéletesen illeszkedik a filmhez” – mondta McG.  

Paddockbeli pletykák szerint nem sokat kell várni a következő filmes reklámra sem, ugyanis a két hét múlva következő Monacói Nagydíjon újra robotos téma, a Transformers második része bukkanhat majd fel valamilyen formában.