Az FIA által a kvalifikáció után nyilvánosságra hozott tömegek alapján, Sanghajra körönként 2,6 kg-nyi fogyasztást számolva, a felvezető kör és egy biztonsági tartalékkörnyi üzemanyagot számítva az alábbiak szerint alakulhatnak a holnapi kiállások.

Ahogy a táblázatból látható, a mai edzés leggyorsabbjai mind könnyű autóval köröztek, közülük is Fernando Alonso autójában volt a legkevesebb üzemanyag. A rövid első etapok azt sugallják, hogy a Red Bull-osok és a spanyol rögtön az elején letudják majd a megbízhatatlan szuperlágy gumit.

A középmezőny nagy része két kiállásra készül, vannak akik rövidebb első etappal (pl. Button, Trulli), és vannak, akik nyújtottabb első menettel próbálkoznak (Räikkönen, Hamilton).

Heikki Kovalainen, Felipe Massa és Nelson Piquet akár egy kiállással is megtehetné a holnapi futamot, ha csak az üzemanyagot tekintjük, de a szuperlágy gumik kopása miatt valószínűleg ők is kétszer állnak ki, hacsak nem jön mondjuk eső, ami a kezükre játszhat.

Robert kubica, Adrian Sutil és a sebességváltó-csere miatt öt hellyel hátrasorolt, a 19. kockából rajtoló Timo Glock holnap a verseny elején igyekszik majd könnyű autóval előreugrani a startot követően. 

RajthelyPilótaÜzemanyag (kg)Első etap (kör)
 1. Sebastian Vettel 39 12
 2. Fernando alonso 32 9
 3. Mark Webber 41,5 12
 4. Ruben Barrichello 56 18
 5. Jenson Button 54 17
 6. Jarno Trulli 59,5 19
 7. Nico Rosberg 45,5 14
 8. Kimi Räikkönen 68,5 23
 9. Lewis Hamilton 74 25
 10. Sebastien Buemi 68 23
 11. Nick Heidfeld 74 25
 12. Heikki Kovalainen 92 32
 13. Felipe Massa 85 29
 14. Kazuki Nakajima 77,7 26
 15. Sebastien Bourdais 85 29
 16. Nelson Piquet 92,9 32
 17. Robert Kubica 54 17
 18. Adrian Sutil 43 13
 19. Timo Glock 47 15
 20. Giancarlo Fisichella 74,5 25