David Coulthard 15 évnyi versenyzés után idéntől már a pályán kívülről segíti a Red Bullt. A skót veterán a hétvégén többek között a csapat kilátásairól is beszélt.

“Hatalmas változások jönnek a szabályok terén. Utoljára 1998-ban volt hasonló, amikor a szűkebb nyomtávú autók és a barázdált abroncsok jöttek, és épp Adrian [Newey, a McLaren egykori és a Red Bull jelenlegi tervezője] csapata járt az élen az új szabályok alkalmazásában, tehát most is előfordulhat ez” – utalt DC a McLaren 1998-as bajnoki sikerére.

“Az RBR kicsit több időt tölt el a szélcsatornás vizsgálatokkal, az autó csak később kerül a pályára, de ez tudatos döntés eredménye, igyekszünk a lehető legjobban kiismerni az új szabályokat. Meglátjuk, hogy sikerrel járunk-e, de én úgy gondolom, hogy nagyon jó dolgok folynak a Red Bull Technologiesnál, amelyekből a Red Bull és a Toro Rosso is profitál majd.”

Coulthard azt is elárulta, hogy a Red Bull annak ellenére, hogy maga kezdte a KERS fejlesztését – amely közben még a gyár is kigyulladt egyszer -, végül inkább a motorszállító partnerre, a Renault-ra támaszkodik ezen a téren.

A 246 futamos pályafutással rendelkező versenyző arról is beszélt, hogy 2009-től nem kizárólag az F1-es csapatot segíti majd tudásával, hanem a Red Bull versenyzői utánpótlásprogramban is kamatoztatja majd tapasztalatát.