Miután a BAR Honda csapat 2005 végén nem alkalmazta tovább a Japánban hihetetlenül népszerű Takuma Satót, a japán gyártó néhány hónap alatt a semmiből létrehozott egy csapatot, hogy a pilóta továbbra is az F1-ben maradjon.

2006-ban a csapat néhány felújított 2003-as Arrows kasztnival, és az egykori F1-versenyző Aguri Suzuki irányítása alatt mutatkozott be. A körülményekhez képes jól helytálltak, és amikor 2007-ben már a gyári Honda csapat előző évi autójával álltak rajthoz, kétszer is pontot tudtak szerezni.

2007 második felében a fő szponzor kivonulása után a csapat pénzügyi válságba került, és csak a Honda segítségének köszönhetően tudta befejezni a szezont. A 2008-as idényben való indulásuk az utolsó pillanatig kétséges volt, a brit Magma csoport a szezonnyitó előtti napokban jelentette be, hogy felvásárolta a csapatot.